MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym

Paweł Piątek
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego. Lexus
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

Spis treści

Gama nowego Lexusa UX 300h składa się z sześciu wersji wyposażenia – Elegance, Business, F SPORT Design, Prestige, F SPORT oraz Omotenashi, a klienci mogą wybrać auto z napędem na przód lub z ulepszonym inteligentnym napędem na cztery koła E-FOUR. W związku z debiutem auta na polskim rynku przygotowano specjalną ofertę, w której rabaty i korzyści sięgają nawet 34 tysięcy złotych.

Lexus UX 300h Business z pakietem Tech

Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego. Lexus

Wersja Business z pakietem Tech i napędem na przód kosztuje teraz od 179 900 zł (o 29 tys. zł mniej od ceny katalogowej), a samochód może imponować wyposażeniem standardowym. UX 300h w tej wersji ma 18-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane tylne szyby, podgrzewane fotele i kierownicę, ładowarkę indukcyjną do telefonów, a także wirtualny kokpit oraz inteligentny kluczyk. System multimedialny Lexus Link obsługiwany jest przy pomocy 8-calowego ekranu dotykowego, ma nawigację w chmurze, inteligentnego asystenta głosowego Lexus Concierge oraz 4-letni darmowy pakiet transmisji danych. Łączność ze smartfonem poprzez Apple CarPlay jest bezprzewodowa, a z Android Auto przewodowa.

Pakiet systemów bezpieczeństwa został w tej wersji UX-a 300h rozbudowany o system monitorowania martwego pola (BSM), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTAB), system zapobiegający otwarciu drzwi w sytuacji zagrożenia kolizją (SEA) oraz tylne lampy sygnalizujące zbyt szybkie zbliżanie się pojazdów z tyłu (FHL). Wersja Business z pakietem Tech oferuje wybór aż 10 lakierów, w tym debiutującą w modelu kolorystykę Sonic Copper. Tapicerka wnętrza wykonana jest z tkaniny w kolorach Black lub Hazel.

Lexus UX 300h w wersji F SPORT Design

Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego. Lexus

Aż 32 tysiące złotych względem ceny katalogowej można zyskać zamawiając model UX 300h w wersji F SPORT Design w odmianie z napędem na przód. Auto kosztuje teraz 184 900 zł i zyskuje system multimedialny Lexus Link Pro z 12,3-calowym ekranem i wbudowaną nawigacją, 10 głośników, elektryczną regulację kolumny kierownicy oraz elektrycznie otwieraną i zamykaną pokrywę bagażnika. Wersja F SPORT Design wyróżnia się specjalnym pakietem stylistycznym oraz 18-calowymi felgami aluminiowymi F SPORT.

Klienci mają także większy wybór wersji kolorystycznych. Mogą zdecydować się na jeden z czterech wariantów dwukolorowego malowania nadwozia Bi-Tone z kontrastującym czarnym dachem lub jedną z trzech opcji Full Bi-Tone, w której na czarno pomalowano nie tylko dach, ale i słupki A oraz C. Tapicerka wnętrza wykonana jest ze skóry syntetycznej w trzech wariantach kolorystycznych – White Ash, Black i Hazel.

Lexus UX 300h E-FOUR z najwyższym rabatem

Specjalną ofertą objęto także Lexusa UX 300h z inteligentnym napędem na cztery koła E-FOUR. Najwięcej można zyskać zamawiając auto w wersji F SPORT Design – samochód kosztuje 192 900 zł, czyli aż 34 tys. zł mniej od ceny katalogowej, a jego wyposażenie jest identyczne jak w przypadku odmiany przednionapędowej.

UX 300h E-FOUR otrzymał nowy tylny silnik z magnesami trwałymi o mocy 41 KM (30 kW), dzięki czemu auto jeszcze lepiej reaguje na pedał przyspieszenia i prowadzi się przyjemniej. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w tej odmianie wynosi 7,9 sekundy (8,1 s w wersji z napędem na przód).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja radzi jak zaplanować podróż

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym - Motofakty

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki