Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź ma się promować na festiwalach muzycznych. Przygotowano specjalne namioty

Agnieszka Magnuszewska
Latem rozpocznie się kolejny etap promocji Łodzi, tym razem będzie on dotyczył przemysłów kreatywnych. Telewizyjne spoty czy reklamy na billboardach zastąpią specjalne stoiska, które zostaną wystawione na czterech festiwalach muzycznych: Impact Łódź, Life Festival Oświęcim, Open'er Gdynia i Audioriver Płock.

Stoisko będzie się składało z trzech namiotów w kształcie kopuł sferycznych. W jednej z nich będzie prezentowane kino 360, a dwie pozostałe mają służyć jako strefy relaksu, w których m.in. będzie można obejrzeć spoty promocyjne Łodzi.

Zobacz: "Łódź pozdrawia"- spoty reklamowe promujące miasto [WIDEO]

- W strefie relaksu będziemy rozdawać gadżety związane z Łodzią, jak specjalną edycję migawki. Osoby, które zdecydują się odwiedzić Łódź, będą mogły dzięki niej skorzystać z licznych promocji lub wgrać na nią bilet, jeśli zdecydują się poruszać po Łodzi komunikacją miejską - mówi Agnieszka Pietrzak z Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą.

Poza namiotami organizowane będą warsztaty street artu, na specjalnej ściance tworzone będą minimurale. Koszt ustawienia namiotów na festiwalach to 450 tys., a ich wykonania to 400 tys. zł. Aż 85 proc. tej kwoty dofinansowuje Unia.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki