Stoisko będzie się składało z trzech namiotów w kształcie kopuł sferycznych. W jednej z nich będzie prezentowane kino 360, a dwie pozostałe mają służyć jako strefy relaksu, w których m.in. będzie można obejrzeć spoty promocyjne Łodzi.
Zobacz: "Łódź pozdrawia"- spoty reklamowe promujące miasto [WIDEO]
- W strefie relaksu będziemy rozdawać gadżety związane z Łodzią, jak specjalną edycję migawki. Osoby, które zdecydują się odwiedzić Łódź, będą mogły dzięki niej skorzystać z licznych promocji lub wgrać na nią bilet, jeśli zdecydują się poruszać po Łodzi komunikacją miejską - mówi Agnieszka Pietrzak z Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą.
Poza namiotami organizowane będą warsztaty street artu, na specjalnej ściance tworzone będą minimurale. Koszt ustawienia namiotów na festiwalach to 450 tys., a ich wykonania to 400 tys. zł. Aż 85 proc. tej kwoty dofinansowuje Unia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?