Łódź nagrodzono za markę Łódź Centrum Przemysłów Kreatywnych. - Cieszę się, to znaczy, że idziemy w dobrym kierunku - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji urzędu miasta.
Tytuły Supebrands przyznawane są od 16 lat w 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd. W Polsce najsilniejsze marki wybrane zostały po raz szósty, zaś o ich wyborze zdecydowała 40-osobowa Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu.
Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które osiągnęły wysoką reputację, zdobywając również trwałą przewagę nad konkurencją. Kryteria, jakimi w trakcie wyboru kieruje się kapituła, dotyczą m.in. rozpoznawalności marek, wyjątkowego charakteru korzyści, jakie oferują, a także siły ich więzi z klientami.
W Polsce kategoria miasta i regiony pojawiły się w zeszłym roku. Wówczas tytuł dostała Warszawa, Poznań oraz Projekt Mazury Cud Natury. Najmocniejszymi markami w Polsce w tym roku zostały Apple, Coca-cola i Google. Wśród rodzimych marek obok dr Ireny Eris, króluje TVN, allegro.pl i Wedel.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?