18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź ma supermarkę

Katarzyna Chmielewska
Statuetka Superbrands
Statuetka Superbrands materiały prasowe
Łódź dostała tytuł Superbrand w kategorii miasta i regiony. To prestiżowe odznaczenie dla najmocniejszych marek w kraju.

Łódź nagrodzono za markę Łódź Centrum Przemysłów Kreatywnych. - Cieszę się, to znaczy, że idziemy w dobrym kierunku - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji urzędu miasta.

Tytuły Supebrands przyznawane są od 16 lat w 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd. W Polsce najsilniejsze marki wybrane zostały po raz szósty, zaś o ich wyborze zdecydowała 40-osobowa Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu.

Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które osiągnęły wysoką reputację, zdobywając również trwałą przewagę nad konkurencją. Kryteria, jakimi w trakcie wyboru kieruje się kapituła, dotyczą m.in. rozpoznawalności marek, wyjątkowego charakteru korzyści, jakie oferują, a także siły ich więzi z klientami.

W Polsce kategoria miasta i regiony pojawiły się w zeszłym roku. Wówczas tytuł dostała Warszawa, Poznań oraz Projekt Mazury Cud Natury. Najmocniejszymi markami w Polsce w tym roku zostały Apple, Coca-cola i Google. Wśród rodzimych marek obok dr Ireny Eris, króluje TVN, allegro.pl i Wedel.

Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki