Prace można nadsyłać do 19 lutego.
W pierwszym etapie oceni je komisja konkursowa, której przewodniczącą została prof. Jolanta Rudzka-Habisiak, rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. W skład komisji, która ma wybrać trzy najlepsze prace, wchodzą również grafik Piotr Młodożeniec i Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
W drugim etapie wyboru prac głosy na trzy projekty logo będzie można oddawać na Facebooku. Głosowanie będzie trwało od 10 do 30 marca.
Autor zwycięskiej pracy otrzyma 5 tys. zł i będzie mógł podpisać kontrakt o wartości 40 tys. zł na przygotowanie tzw. rozszerzonej księgi znaku. Za drugie i trzecie miejsce przysługują nagrody w wysokości 3 i 2 tys. zł.
Najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia w skrócie
18 - 24 stycznia 2016 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?