Na pierwszy ogień poszły reklamy w serwisach tvn24.pl (91 667 odsłon), tvnmeteo.pl (68 649 odsłon) i tvn.pl (137 500 odsłon). Można było je oglądać w internecie między 20 a 31 lipca. W sierpniu na tych stronach zobaczymy jeszcze ponad dwa razy tyle tzw. wideoboardów. To reklamy w formie poziomego prostokąta wyświetlanego u góry strony internetowej. Kliknięcie na reklamę odsyła do łódzkich witryn - kreatywnalodz.pl i turystyczna lodz.pl.
To nie koniec łódzkiej kampanii już na jesieni zobaczymy w internecie i ogólnopolskiej telewizji spoty reklamujące Łódź. Za 300 tys. zł wyprodukuje je agencja reklamowa K2. Już trwają prace nad reklamówkami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?