Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź reklamuje się w TVN

Katarzyna Chmielewska
Grzegorz Gałasiński/archiwum
Trwa kampania reklamowa Łodzi w internecie na serwisach należących do grupy TVN. Kampania jest darmowa, bo wygrały ją urzędniczki biura promocji łódzkiego magistratu podczas konferencji dotyczącej marketingu. Dzięki ich znajomości tematu Łódź będzie miała kampanie wartą 250 tys. zł.

Na pierwszy ogień poszły reklamy w serwisach tvn24.pl (91 667 odsłon), tvnmeteo.pl (68 649 odsłon) i tvn.pl (137 500 odsłon). Można było je oglądać w internecie między 20 a 31 lipca. W sierpniu na tych stronach zobaczymy jeszcze ponad dwa razy tyle tzw. wideoboardów. To reklamy w formie poziomego prostokąta wyświetlanego u góry strony internetowej. Kliknięcie na reklamę odsyła do łódzkich witryn - kreatywnalodz.pl i turystyczna lodz.pl.

To nie koniec łódzkiej kampanii już na jesieni zobaczymy w internecie i ogólnopolskiej telewizji spoty reklamujące Łódź. Za 300 tys. zł wyprodukuje je agencja reklamowa K2. Już trwają prace nad reklamówkami.

Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki