MISTRZOWIE HANDLU Wybieramy najsympatyczniejszych sprzedawców, najlepsze sklepy i kwiaciarnie

Akcja specjalna MISTRZOWIE HANDLU Zaktualizowano 
Rozpoczynamy plebiscyt MISTRZOWIE HANDLU. Wybierzemy w nim ulubione sklepy i kwiaciarnie oraz sympatycznych sprzedawców i florystów. Na laureatów czekają cenne nagrody.

Znasz sympatycznego sprzedawcę albo florystkę, która tworzy wspaniałe bukiety? Masz swój ulubiony sklep, w którym zakupy są przyjemnością? Zgłoś ich do plebiscytu Mistrzowie Handlu!

KLIKNIJ i zgłoś kandydatów do nagrody

Wszystko jedno, czy udajemy się na większe zakupy, czy tylko wpadamy do pobliskiego sklepu po kilka drobiazgów - z handlem mamy kontakt praktycznie codziennie. I choć w ostatnich latach przybyło dużych sklepów, w których wszystko można kupić pod jednym dachem, my wciąż mamy swoje ulubione, małe sklepy, w których robienie zakupów jest przyjemnością. Cenimy w nich miłą atmosferę, uprzejme traktowanie i bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.

W ramach wielkiej akcji na łamach "Dziennika Łódzkiego" i "Expressu Ilustrowanego" oraz na stronach serwisów internetowych dzienników zaprezentujemy i docenimy sklepy, kwiaciarnie, sprzedawców i florystów z naszego województwa, a nasi Czytelnicy, oddając na nich swoje głosy, wybiorą laureatów nagród dla MISTRZÓW HANDLU.

- W handlu najważniejsza jest ocena klientów - mówi Marcin Kowalczyk, redaktor naczelny "Dziennika Łódzkiego" i "Expressu Ilustrowanego" - Nasza akcja ma na celu promocję placówek handlowych, które dzięki jakości swoich usług z powodzeniem wygrywają konkurencyjną walkę z wielkopowierzchniowymi marketami i sieciowymi sklepami w galeriach handlowych.

Laureaci naszej akcji mogą liczyć na skuteczną promocję, która z pewnością przysporzy im nowych klientów. Liderów i zwycięzców handlowego plebiscytu będziemy prezentować nie tylko w gazecie i w internecie, lecz także na Facebooku, który zagwarantuje wielki zasięg prezentacji.

Siedem kategorii plebiscytu

Osobno w Łodzi, Skierniewicach i Piotrkowie Trybunalskim oraz w każdym powiecie naszego województwa wybrany zostanie SKLEP ROKU. To może być sklep każdej branży. Ważne, aby wyróżniał się przyjemną atmosferą, czystością, atrakcyjną ekspozycją towarów i miłą obsługą.

W osobnej kategorii zostaną nagrodzone sklepy odzieżowe, w których często oferowany jest szerszy asortyment. Czeka na nie tytuł BUTIK ROKU.

Kwiaty same w sobie są piękne. Ale my chcemy nagrodzić tych, którzy to piękno najlepiej wykorzystują. W kolejnej kategorii plebiscytu zostaną przyznane tytuły KWIACIARNIA ROKU. Jaką kwiaciarnię zgłosić do naszej akcji? Taką, która zachwyca wystrojem, ale przede wszystkim zawsze gwarantuje świeżość i jakość kwiatów.

To, jak oceniamy sklepy, zależy przede wszystkich od ich pracowników. Dlatego w powiatach woj. łódzkiego zostaną przyznane tytuły SPRZEDAWCA ROKU. Czekamy na zgłoszenia właścicieli lub pracowników sklepów, którzy są uprzejmi, sympatyczni i z uśmiechem potrafią fachowo doradzić klientom.

W wojewódzkich kategoriach plebiscytu zostaną osobno wyróżnione sklepy reprezentujące dwie bardzo charakterystyczne branże. Głosami klientów zostaną przyznane tytuły SKLEP Z ZABAWKAMI ROKU - dla sklepu, w którym znakomicie czują się zarówno dzieci jak i rodzice oraz SALON JUBILERSKI ROKU - dla najlepszego zdaniem klientów sklepu z biżuterią. Wybierzemy tu także FLORYSTĘ ROKU. Ich praca to bowiem nie tylko obsługa klientów, lecz prawdziwa sztuka, jaką jest układanie kwiatów i kompozycja bukietów.

Wielka gala Mistrzów Handlu

Pod koniec roku odbędzie się uroczyste rozdanie nagród w naszej akcji, podczas którego zwycięzcom z każdego miasta i powiatu wręczymy dyplomy i nagrody.

Wyjątkowe szkolenie dla laureatów

Uroczystość rozdania nagród będzie połączona z bardzo wartościową nagrodą dla właścicieli sklepów i sprzedawców. Będzie nią profesjonalne szkolenie poświęcone promocji placówki handlowej na Facebooku. Laureaci naszego plebiscytu dowiedzą się, jak właściwie prowadzić fanpage, korzystać z reklamy na Facebooku, budować bazę klientów i prowadzić sklep internetowy. Nabytą wiedzę i prezentowane konkretne rozwiązania będzie można od razu wykorzystać w powodzonym biznesie, co pozwoli pozyskać nowych klientów. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzający udział w szkoleniu.

Ważne terminy

  • Głosowanie w plebiscycie rozpocznie się w piątek, 27 września.
  • Zgłoszenia sklepów, sprzedawców i florystów będą przyjmowane do czwartku, 10 października.
  • Głosowanie będzie trwać do czwartku, 7 listopada do godz. 22.

Czekają cenne nagrody

Nagrody dla sprzedawców

Sprzedawcy, którzy w każdym mieście i powiecie zdobędą najwięcej głosów otrzymają:
- zaproszenie na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas gali
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- dwuosobowe zaproszenie na wydarzenie kulturalne
- dwie książki kucharskie prezentujące ciekawe przepisy kulinarne

Dodatkowo na dziesięciu sprzedawców, którzy zajmą miejsca od 1 do 10 w wojewódzkim rankingu zwycięzców z miast i powiatów (dziesięciu laureatów tytułu Sprzedawca Roku, którzy zdobędą najwięcej głosów w województwie), czekają główne nagrody:
I miejsce:
- dwuosobowe zaproszenia na 3-dniowy pobyt w termach Uniejów
- wieża LG XBOOM

- bon o wartości 500 zł na biżuterię Lilou
Miejsca II i III:
- dwuosobowe zaproszenia na 2-dniowy pobyt w termach Uniejów

- wieża LG XBOOM
Miejsca IV-X:
- dwuosobowe zaproszenia na 2-dniowy pobyt w Solparku

Nagrody dla florystów

Florysta, który zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma:
- tytuł Florysty Roku
- zaproszenie na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas gali
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- dwuosobowe zaproszenia na 2-dniowy pobyt w termach Uniejów

Floryści, którzy zajmą miejsca II i III otrzymają:
- zaproszenie na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas gali
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- dwuosobowe zaproszenia na 2-dniowy pobyt w Solparku

Nagrody dla sklepów

Sklepy, kwiaciarnie i butiki, które w każdym mieście i powiecie zdobędą najwięcej głosów otrzymają:
- tytuł Sklep Roku, Kwiaciarnia Roku i Butik Roku w mieście lub powiecie
- zaproszenie dla właścicieli na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas gali
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- vouchery na reklamę w "Dzienniku Łódzkim", "Expressie Ilustrowanym" i "Naszym Mieście Łódź" oraz serwisach internetowych www.dzienniklodzki.pl, www.expressilustrowany.pl i www.naszemiasto.pl z woj. łódzkiego o wartości 2000 złotych

Dodatkowo na sklepy, kwiaciarnie i butiki, które zajmą miejsca od 1 do 3 w wojewódzkim rankingu zwycięzców z miast i powiatów (trzy sklepy, trzy kwiaciarnie i trzy butiki), czekają główne nagrody:
- dodatkowe vouchery na reklamę o wartości 4000 złotych, 3000 złotych i 2500 złotych odpowiednio za pierwsze, drugie i trzecie miejsce w wojewódzkim rankingu plebiscytu.

Sklep z zabawkami oraz salon jubilerski, które w wojewódzkich kategoriach plebiscytu zdobędą najwięcej głosów otrzymają:
- tytuły Sklep z Zabawkami Roku lub Salon Jubilerski Roku
- zaproszenie dla właścicieli sklepu na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas uroczystej gali plebiscytu
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- vouchery na reklamę w "Dzienniku Łódzkim", "Expressie Ilustrowanym" i "Naszym Mieście Łódź" oraz serwisach internetowych www.dzienniklodzki.pl, www.expressilustrowany.pl i www.naszemiasto.pl z woj. łódzkiego o wartości 4000zł

Sklep z zabawkami oraz salon jubilerski, które w wojewódzkich kategoriach plebiscytu zdobędą II i III miejsce otrzymają:
- zaproszenie dla właścicieli sklepu na uroczystą galę plebiscytu
- dyplom wręczany podczas uroczystej gali plebiscytu
- prezentację na łamach gazety i w serwisie internetowym
- zaproszenie do udziału w szkoleniu poświęconym promocji placówki handlowej na Facebooku
- vouchery na reklamę w "Dzienniku Łódzkim", "Expressie Ilustrowanym" i "Naszym Mieście Łódź" oraz serwisach internetowych www.dzienniklodzki.pl, www.expressilustrowany.pl i www.naszemiasto.pl z woj. łódzkiego o wartości 3000zł (II miejsce) i 2500zł (III miejsce)

Informacji o akcji udzielają:
Małgorzata Mrozowska
malgorzata.mrozowska@polskapress.pl
797 001 031

Regulamin plebiscytu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3