Radni opozycyjni zamierzają zmniejszyć budżet promocji o 1 mln zł. Łódź 2020 chce ograniczyć promocję miasta i działania PR o 330 tys. zł, PiS o 330 tys. zł, a SLD o 340 tys. zł. Jednocześnie na promocję radnych każdy z tych klubów chce zapisać po 100 tys. zł, czyli łącznie 300 tys. zł.
- Promowanie się radnych w roku wyborczym jest nieetyczne - stwierdził Mateusz Walasek, szef klubu radnych PO.
W związku ze zmniejszeniem budżetu na promocję Łodzi nie będzie pieniędzy na promocję wydarzeń miejskich w telewizji, prasie, internecie. Zabraknie na strategię promocji marki, gadżety promujące Łódź i witacz.
Z propozycji poprawek radnych PiS, SLD i klubu radnych Łódź 2020, którzy zamierzają ograniczyć budżet wydziału promocji wynika, że Łódź może być pozbawiona wielkich przedsięwzięć modowych, takich jak The Look Of The Year, czy Złota Nitka.
- Te wydarzenia budują markę Łodzi, jako stolicy polskiej mody. Cięcia w budżecie spowodują likwidację tych wydarzeń - powiedział Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji UMŁ.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?