18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mniej pieniędzy na promocję Łodzi, więcej na promocję radnych?

Marcin Bereszczyński
Radni miejscy chcą promować się z pieniędzy budżetowych
Radni miejscy chcą promować się z pieniędzy budżetowych Paweł Łacheta
Łódzcy radni chcą promować się z pieniędzy budżetowych. Postanowili ograniczyć pulę pieniędzy do dyspozycji wydziału promocji i utworzyć zadanie polegające na prowadzeniu działań informacyjnych o działalności Rady Miejskiej.

Radni opozycyjni zamierzają zmniejszyć budżet promocji o 1 mln zł. Łódź 2020 chce ograniczyć promocję miasta i działania PR o 330 tys. zł, PiS o 330 tys. zł, a SLD o 340 tys. zł. Jednocześnie na promocję radnych każdy z tych klubów chce zapisać po 100 tys. zł, czyli łącznie 300 tys. zł.

- Promowanie się radnych w roku wyborczym jest nieetyczne - stwierdził Mateusz Walasek, szef klubu radnych PO.

W związku ze zmniejszeniem budżetu na promocję Łodzi nie będzie pieniędzy na promocję wydarzeń miejskich w telewizji, prasie, internecie. Zabraknie na strategię promocji marki, gadżety promujące Łódź i witacz.

Z propozycji poprawek radnych PiS, SLD i klubu radnych Łódź 2020, którzy zamierzają ograniczyć budżet wydziału promocji wynika, że Łódź może być pozbawiona wielkich przedsięwzięć modowych, takich jak The Look Of The Year, czy Złota Nitka.

- Te wydarzenia budują markę Łodzi, jako stolicy polskiej mody. Cięcia w budżecie spowodują likwidację tych wydarzeń - powiedział Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji UMŁ.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki