Przekazaliśmy pytanie naszej Czytelniczki Sebastianowi Grochali, rzecznikowi łódzkiego MPK.
- Pani ma prawo do żądania zwrotu, jednakże wpłata, której Pani dokonała była wniesiona świadomie za przejazd osoby podróżującej bez ważnego biletu i nie przewiduje się dokonywania zwrotów takich wpłat - tłumaczy rzecznik. - Każdorazowo, kiedy pasażer ma wątpliwości, zapraszamy do Biura Obsługi Pasażera znajdującego się przy ul. Narutowicza 77, gdzie udzielamy informacji i odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?