![Oto najmniej awaryjne używane SUV-y z rocznika 2017. Sprawdź...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/8d/13/651ee27a8e5c4_o_large.jpg)
Oto najmniej awaryjne używane SUV-y z rocznika 2017. Sprawdź zestawienie według raportu ADAC
![Renault Kadjar Awaryjność dla rocznika 2017: 10,0 (niska)...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/81/5a/651ee1788029c_o_large.jpg)
Renault Kadjar Awaryjność dla rocznika 2017: 10,0 (niska)
Renault Kadjar jest dość popularnym autem. Specjalnie nie wyróżnia się z tłumu, a bazuje na technologii Nissana oraz nowszych rozwiązaniach Renault. Za typowe źródła problemów Renault Kadjar eksperci ADAC uznali nadmiernie rozładowanie akumulatorów.
![Volkswagen Tiguan Awaryjność dla rocznika 2017: 9,3 (niska)...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/31/41/651ee1766ce72_o_large.jpg)
Volkswagen Tiguan Awaryjność dla rocznika 2017: 9,3 (niska)
Samochody niemieckiego koncernu są w Polsce bardzo popularne. Użytkownicy raczej je chwalą. Tym bardziej że nie ma problemu z dostępnością części zamiennych. Za typowe źródła problemów Volkswagena Tiguana eksperci ADAC uznali system recyrkulacji spalin oraz łańcuchy rozrządu.
![Dacia Duster Awaryjność dla rocznika 2017: 8,2 (niska)...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/d3/fc/651ee173920db_o_large.jpg)
Dacia Duster Awaryjność dla rocznika 2017: 8,2 (niska)
Na polskich drogach często spotkamy tego rumuńskiego SUV-a. W niektórych rocznikach nie odstaje od znacznie droższych czy bardziej poważanych rywali. Eksperci ADAC nie wskazali typowych problemów Dacii Duster.