Łodzianie i turyści nie będą musieli wchodzić do wnętrz restauracji, żeby zobaczyć czy są tam udogodnienia dla rodzin. Poinformują ich o tym naklejki w pięciu kolorach. Dziś pracownicy ŁCW zaczną przylepiać je do wejść przy Piotrkowskiej. Najpierw zweryfikują, czy w lokalach znajdują się odpowiednie sprzęty i czy są w dobrym stanie.
Akcja ma wspomagać rodziny i Piotrkowską, jako główne centrum aktywności. To również wyjście na przeciw turystom, którzy w liczbie miliona odwiedzili Łódź w ubiegłym roku. Naklejki są w kilku językach. Oprócz znaku graficznego są informacje po polsku, angielska, niemiecku, francusku, hiszpańsku i ukraińsku.
Inicjatorami akcji są radni Małgorzata Niewiadomska-Cudak i Bartosz Domaszewicz oraz menadżer ulicy Piotrkowskiej i zastępca dyrektora ŁCW Piotr Kurzawa.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?