Nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i jeszcze lepsza jakość obsługi – oddział PKO Banku Polskiego w nowym formacie

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego
Oddział 4 PKO Banku Polskiego na łódzkim osiedlu Dąbrowa działa ponad 50 lat. Od grudnia klienci mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni. Zmieniło się wnętrze i rozwiązania, jakie są dostępne w placówce.

- W ostatnich latach regularnie modernizujemy oddziały PKO Banku Polskiego. Stawiamy w nich na doradztwo i edukację klientów. Digitalizacja, relacyjność oparta na wysokich standardach obsługi to dla nas priorytety w codziennych kontaktach z klientami. Nieustannie pracujemy nad zwiększeniem dostępności i atrakcyjności rozwiązań, które ułatwiają codzienne bankowanie. W nowej odsłonie oddziałów koncentrujemy się na hybrydowym modelu obsługi. Oznacza to, że oferujemy klientom zarówno wsparcie sprzedażowe z zakresu produktów bankowych, jak i edukacyjne, uwzględniające korzystanie z kanałów zdalnych. Nowy Oddział 4 PKO Banku Polskiego w Łodzi zlokalizowany jest na terenie ogromnego osiedla, w zasadzie dzielnicy Łodzi ,Dąbrowie. Zmodernizowana placówka jest naszą odpowiedzią na oczekiwania mieszkańców i klientów, aby była nowa i lokalizacyjnie jak najbliższej starej siedziby. Te oczekiwania klientów zostały spełnione. - podkreśla Krzysztof Garbacz, dyrektor łódzkiego Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego.

Ważną częścią placówki przy ul. Tatrzańskiej jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta w serwisie interentowym iPKO i sprawdzi m.in. saldo czy historię rachunku, a także zleci przelew. Doradcy wytłumaczą, jak korzystać z nowych technologii przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. Klienci dopiero wdrażający się w obsługę urządzeń samoobsługowych mogą skorzystać przy wypłacie z asysty pracownika oddziału, który pomoże przeprowadzić transakcje skutecznie i bezpiecznie.

- Nowoczesne wnętrze cieszy mnie głównie z powodu większego komfortu dla wszystkich klientów i pracowników. Będziemy dążyć do tego, aby obsługa klientów, którzy już nam zaufali pozostała na niezmienionym, wysokim poziomie, a jednocześnie będziemy pracować nad pozyskaniem nowych klientów. Prowadzenie placówki, która działa na lokalnym rynku od ponad pół wieku to zaszczyt i wyzwanie. Często obsługujemy klientów od pokoleń, co świadczy o tym, że dobrze wykonujemy swoją pracę i jesteśmy instytucją, której klienci ufają – podkreśla Magdalena Stankiewicz, dyrektor Oddziału 4 PKO Banku Polskiego w Łodzi.

Wnętrze oddziału jest przestronne, nowoczesne i przyjazne. Nie znajdziemy tu tradycyjnych ulotek i plakatów – wszystkie najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału czy ofercie dla klientów wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Ważnym punktem dla każdego rodzica jest kącik dla dzieci – to tutaj najmłodsi klienci mogą zająć się zabawą, podczas gdy opiekunowie załatwią sprawę, z którą przyszli.

Na miejscu funkcjonują dwa nowoczesne bankomaty z funkcją wpłatomatu. Do dyspozycji klientów pozostaje 7 doradców, którzy pomogą klientom dobrać rozwiązania finansowe najlepiej odpowiadające na ich potrzeby.

Przeniesienie i modernizacja oddziału wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne (bankowość elektroniczną i aplikację mobilną oraz bankomaty i wpłatomaty) do kontaktu z bankiem. Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki