Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ostatnie miejsca na bezpłatne zabiegi kosmetyczne dla maturzystek

Dariusz Kuczmera
Dariusz Kuczmera
Uczennice klas maturalnych od miesiąca tłumnie odwiedzają Wyższą Szkołę Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Do wizyty w uczelni przyciąga ich #AkcjaPielęgnacja, czyli cykl ekskluzywnych, bezpłatnych zabiegów kosmetycznych. Zostało już zaledwie kilkanaście dostępnych terminów.

Organizowana przez Wyższą Szkołę Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi inicjatywa oferuje młodym kobietom niezapomniane chwile relaksu i zadbania o siebie przed zbliżającymi się egzaminami maturalnymi. Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne i dostępne dla każdej maturzystki bez względu na status materialny czy miejsce zamieszkania. #AkcjaPielęgnacja przewidziana jest do końca marca br., ale ze względu na ogromne zainteresowanie, organizatorzy nie wykluczają przedłużenia tego okresu:

- Odwiedziło nas już blisko 150 maturzystek z Łodzi i województwa łódzkiego. Prowadząc rozmowy z uczestniczkami widzimy, że potrafią czasami przejechać nawet 100 kilometrów, aby wziąć udział w naszej inicjatywie – podkreśla Klaudia Sierocińska z działu marketingu Wyższej Szkoły Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi.

Największą popularnością w menu zabiegowym cieszy się laminacja brwi i rzęs z regulacją oraz profesjonalny manicure, który pozwala maturzystkom poczuć się pewnie i bardzo elegancko. Zabiegi henny brwi i rzęs dodatkowo podkreślają naturalne piękno, podnosząc poziom atrakcyjności każdej z uczestniczek. Pielęgnacja twarzy, dostosowana do indywidualnych potrzeb skóry, zdobyła z kolei uznanie w oczach kobiet z racji profesjonalnego wykonania oraz unikatowej receptury kosmetyków. Organizatorzy #AkcjiPielęgnacja podkreślają, że celem wydarzenia było nie tylko dostarczenie uczestniczkom chwil odprężenia, ale przekazanie ważnych informacji o pielęgnacji skóry, które mogą stosować na co dzień.

– W Wyższej Szkole Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi wspieramy młode kobiety przed najważniejszym wydarzeniem w ich dotychczasowym życiu, ale także budujemy w nich pozytywne podejście do samych siebie – tłumaczy Adam Faliszewski z działu marketingu Wyższej Szkoły Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. I dodaje: - Spotykamy się z wielkim zainteresowaniem inicjatywą w szkołach średnich nie tylko wśród uczennic, ale również wśród nauczycieli czy osób z administracji. Takie osoby także dostają od nas vouchery i równie chętnie odwiedzają uczelnie. To tylko pokazuje, jak dbanie o siebie jest ważne w dzisiejszym świecie oraz jak przyszłościowym kierunkiem są studia kosmetologiczne – kończy. Dodatkowym benefitem przedsięwzięcia są pakiety upominków, ufundowane przez partnerów przedsięwzięcia. W torbach znajdują się kosmetyki renomowanych polskich marek: Bielenda Professional, Apis Natural Cosmetics, MollyLac, AllePaznokcie i Cosmetics Zone. - Każda z maturzystek opuszczająca uczelnie po zabiegu otrzymuje taką paczkę z prezentami. Ukłony z podziękowaniami należą się partnerom #AkcjiPielęgnacja, którzy stanęli na wysokości zadania i sprawili, że uczennice wychodzą nie tylko odmienione, ale także z bogatym zestawem upominków – przyznaje Edward Kujawa, kanclerz Wyższej Szkoły Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi.

Bardzo prosty jest proces zapisu do udziału w #AkcjiPielęgnacja. Wystarczy wejść na stronę internetową Wyższej Szkoły Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi - www.wskinoz.pl, zarezerwować odpowiednią dla siebie datę i godzinę, a następnie przybyć do budynku uczelni przy ul. Wileńskiej 53/55 w Łodzi zabierając przy okazji ważną legitymację szkolną. Te kilka nieskomplikowanych kroków pozwoli zadbać o swój wygląd nie tylko przed egzaminem maturalnym, ale również przed zbliżającymi się walentynkami czy Międzynarodowym Dniem Kobiet.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Najlepsze atrakcje Krakowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki