Rzadko w Łodzi oglądamy takie koncerty jak niedzielny show Radia Zet i TVP2. Były gwiazdy, była transmisja w telewizji. Rzadko Łódź ma okazję do takiej promocji.
Miasto na koncert wydało 200 tys. zł. Jak przekonuje Mariusz Woźniczka, dyrektor komunikacji produktów Eurozet, organizatora koncertu kwota ta stanowi jedną czwartą koncertowego budżetu. Manufaktura, która niewątpliwie promowała się poprzez to wydarzenie była jednym ze sponsorów koncertu.
- W zeszłym roku miasto wydało na koncert, także organizowany przez Radio Zet, 500 tysięcy złotych. W tym roku 200 tysięcy. Tylko dlatego mogliśmy zapłacić mniej, że drugie tyle dołożyła Manufaktura - mówi Bartłomiej Wojdak, szef wydziału promocji Urzędu Miasta Łodzi. - Koncert nie miał na celu wyłącznie promocji miasta. Chodziło nam także o zapewnienie godziwej rozrywki łodzianom przy okazji urodzin miasta.
- Manufaktura jest perłą Łodzi, mówię to i jako łodzianin i jako jeden z dyrektorów Eurozet - przekonuje Woźniczka. - Jeśli chcieliśmy zrobić koncert, który ma pokazać nasze miasto od najpiękniejszej strony wybór Manufaktury, był oczywisty. Każdy kto przyjeżdża do Łodzi się nią zachwyca.
OBEJRZYJ ZDJĘCIA I FILM Z KONCERTU: Koncert Radia ZET i TVP2 w Manufakturze (ZDJĘCIA)
Samego koncertu najlepiej bronią jego słuchacze, którzy stali pod sceną mimo deszczu. Usłyszeliśmy Lady Pank, Wilki, Wet Fingers, Andrzeja Piasecznego, Aloe Blacca, Milow i chór "Bitwy na głosy" bez lidera, czyli Piotra Kupichy z zespołu Feel. Wokalista nie dotarł do Łodzi ze względu na fatalną aurę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?