Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocja Łodzi przez parkingi i wyższe uczelnie

mp.
Od wtorku rana trwa posiedzenie Komisji Finansów łódzkiej rady Miejskiej. Podczas dyskusji o projekcie tegorocznego budżetu miasta radni dowiedzieli się m. in o promowaniu Łodzi poprzez parkingi czy dzięki wyższym uczelniom. Na te dwie dziedziny z innych wydziałów biuro promocji miałoby przejąć 2 mln 200 tys. zł.

Biuro przedsiębiorczości ma zapisane w projekcie budżetu 200 tys. na parkingi podziemne. Ta informacja zaskoczyła radnego Witolda Rosseta, który pytał czemu tego zadania nie realizuje Zarząd Dróg i Transportu.

Agnieszka Sińska, wicedyrektor wydziału wyjaśnił, że było to polecenie Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego wówczas funkcje prezydenta Łodzi. Jej biuro ma przygotować dokumenty i wybrać koncesjonariusza - wyjaśniła dyrektor Sińska.

Radni dowiedzieli się także, że biuro promocji przejęło z wydziału edukacji współpracę z wyższymi uczelniami. Pytana o sens tych przenosin dyrektor Agnieszka Sińska mówiła, że od 2010 r w jej biurze jest zespół ds. wyższych uczelni. Zajmuje się on strategią rozwoju Łódzi akademickiej, grantami językowymi i miejskimi stypendiami dla studentów.

Zdaniem Witolda Rosseta jest to dublowanie administracji. Radny dopytywał ile osób tam zatrudniono.
Urzędniczka wyjaśniła, że w związku z tym zakresem obowiązków przybyły dwie osoby. Koszt promocji Łodzi przez współpracę z wyższymi uczelniami to 2 mln zł

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki