Biuro przedsiębiorczości ma zapisane w projekcie budżetu 200 tys. na parkingi podziemne. Ta informacja zaskoczyła radnego Witolda Rosseta, który pytał czemu tego zadania nie realizuje Zarząd Dróg i Transportu.
Agnieszka Sińska, wicedyrektor wydziału wyjaśnił, że było to polecenie Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego wówczas funkcje prezydenta Łodzi. Jej biuro ma przygotować dokumenty i wybrać koncesjonariusza - wyjaśniła dyrektor Sińska.
Radni dowiedzieli się także, że biuro promocji przejęło z wydziału edukacji współpracę z wyższymi uczelniami. Pytana o sens tych przenosin dyrektor Agnieszka Sińska mówiła, że od 2010 r w jej biurze jest zespół ds. wyższych uczelni. Zajmuje się on strategią rozwoju Łódzi akademickiej, grantami językowymi i miejskimi stypendiami dla studentów.
Zdaniem Witolda Rosseta jest to dublowanie administracji. Radny dopytywał ile osób tam zatrudniono.
Urzędniczka wyjaśniła, że w związku z tym zakresem obowiązków przybyły dwie osoby. Koszt promocji Łodzi przez współpracę z wyższymi uczelniami to 2 mln zł
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?