Na start nowi przedsiębiorcy zyskują wynajęty i wyposażony lokal. Od początku korzystają też z bezpłatnych szkoleń z zakresu kadr, podatków czy sprzedaży. Franczyzobiorcy otrzymują od sieci wsparcie: serwisowe, reklamowe, IT czy logistyczne. Żabka zapewnia im również szereg rozwiązań ułatwiających zarządzanie placówkami. Wśród nich Pakiet Optiplan wraz z Asystentem Żabka - który optymalizuje i usprawnia pracę w sklepach, czy aplikacja Cyberstore - poprzez którą mogą z poziomu telefonu składać zamówienia czy generować raporty. Franczyzobiorcy objęci są też specjalnym ubezpieczeniem „Polisa na biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy.
Działalność w ramach franczyzy daje szansę rozwoju także w aspekcie finansowym. Ponad 81% franczyzobiorców osiągnęło 25.000 zł lub więcej przychodu w 2023 r.
By móc poprowadzić sklep Żabka należy przejść etap rekrutacji i szkoleń, a także wnieść wkład własny w wysokości ok. 5 tys. zł. Ważna jest też motywacja i zaangażowanie.
Więcej na: www.zabka.pl/franczyza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?