Przypomną SMS-em o niezapłaconym rachunku za prąd

ab
PGE Obrót wyśle SMS-a z przypomnieniem o niezapłaconym rachunku
PGE Obrót wyśle SMS-a z przypomnieniem o niezapłaconym rachunku Grzegorz Gałasiński/archiwum
Klient, który zapomni zapłacić rachunek za prąd, otrzyma od PGE Obrót S.A. SMS-a z taką informacją. Jest to nowy kanał komunikacji, który wdraża właśnie PGE Obrót. Pierwsze działania w tym zakresie spółka podjęła kilka miesięcy temu.

- Spotkało się to z akceptacją i uznaniem naszych klientów, którzy chwalą sobie taki sposób komunikacji - mówi Alicja Rutkowska, wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A. - Podjęliśmy zatem decyzję o uruchomieniu cyklicznych kampanii przypominających o niezapłaconej fakturze.

SMS zostanie wysyłany, jeżeli termin uregulowania zaległej faktury przekroczył 7 dni. Klient PGE Obrót S.A. nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.

Ważnym elementem tego sposobu komunikacji jest jednak aktualizowanie przed odbiorców energii elektrycznej swojego nowego numeru telefonu. Można tego dokonać w Biurach Obsługi Klienta, bezpośrednio u pracowników bezpośredniej obsługi klienta oraz łącząc się z Contact Center (801 700 909 lub 42 275 30 09).

- Podanie nowego numeru telefonu do naszej bazy danych leży w interesie klienta - mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót S.A. - Dzięki temu, nie tylko przypomnimy mu o tym, że zapomniał zapłacić rachunek, ale też będziemy mogli przekazać mu inne ważne dla niego informacje, np. wyjaśniać sprawy płatności lub informować o zmianie rachunku bankowego.

Damy ci więcej - zarejestruj się!

Rekord upadłości w 2021 roku

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kasa

Klient nie zapomniał, tylko nie ma kasy, jak będzie miał to zapłaci. Takie sms to jest nękanie. Ponadto dlaczego i prąd i gaz jest do płacenia w tym samym miesiącu ? Czy ci prezesi nie wiedzą o tym. Ja sobie nie życzę takich sms, jak również tego, że mam iść kraść aby prezes od gazy i prądu miał premię.

t
tyranro

A co w sytuacji gdy opłaci się fakturę za prąd a oni i tak przyślą takiego smsa?

t
tyranro

A co w sytuacji gdy faktura za prąd jest opłacona a oni i tak przyślą takiego Smsa?

J
Jasio

Jak zarząd z Polkomtelu to trzeba dać zarobić telefonii komórkowej. Czy zawiadomienie SMS będzie wystarczające aby uznać, że klient został przepisowo wezwany do zapłaty?

C
Chochoł

A jak mam zapłacone 1 miesiąc do przodu, lub 2 ? To też otrzymam SMS z gratulacjami ?

...

jak na razie dostaje nagrania z automatu na komórkę, że zalegam jakimiś wyssanymi z palca kwotami za prąd

Dodaj ogłoszenie