- Spotkało się to z akceptacją i uznaniem naszych klientów, którzy chwalą sobie taki sposób komunikacji - mówi Alicja Rutkowska, wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A. - Podjęliśmy zatem decyzję o uruchomieniu cyklicznych kampanii przypominających o niezapłaconej fakturze.
SMS zostanie wysyłany, jeżeli termin uregulowania zaległej faktury przekroczył 7 dni. Klient PGE Obrót S.A. nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.
Ważnym elementem tego sposobu komunikacji jest jednak aktualizowanie przed odbiorców energii elektrycznej swojego nowego numeru telefonu. Można tego dokonać w Biurach Obsługi Klienta, bezpośrednio u pracowników bezpośredniej obsługi klienta oraz łącząc się z Contact Center (801 700 909 lub 42 275 30 09).
- Podanie nowego numeru telefonu do naszej bazy danych leży w interesie klienta - mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót S.A. - Dzięki temu, nie tylko przypomnimy mu o tym, że zapomniał zapłacić rachunek, ale też będziemy mogli przekazać mu inne ważne dla niego informacje, np. wyjaśniać sprawy płatności lub informować o zmianie rachunku bankowego.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?