Łódzkie przez pięć dni ma się w Mediolanie pokazać jako "kraina zdrowej żywności i znakomitej kuchni", także dlatego, że motywem Expo 2015 jest hasło "Wyżywienie planety, energia dla życia".
Łódzkie chce się promować m.in. truskawkami z Buczka i cydrem z Dobronia. To nie wszystko, ponieważ częścią Polskiego Pawilonu w Mediolanie będzie strefa "Fashion Eaters" - w niej eksponowane będą kreacje topowych łódzkich projektantów, jak Patrycja Plesiak czy BezAle by Bjorn.
CZYTAJ TEŻ:Łódź będzie się promować na Expo w Mediolanie
Prócz tego będą warsztaty dotyczące łódzkich wycinanek, a także m.in. "Retrospektywny spacer po regionie". Delegacja Łódzkiego liczy ponad dwadzieścia osób, a wyruszy do Mediolanu dwoma busami we wtorek wieczorem.
Powrót planowany jest na sobotę. Koszt przejazdu w obie strony to ponad 14 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?