Na zwołanej konferencji prasowej, Domaszewicz wymienił swoje sukcesy i porażki jako szefa komisji promocji.
Sukcesy:
- Stworzenie strategii marketingowej i promocji miasta Łodzi
- Zmiana sposobu rozdzielania środków na organizację festiwali w Łodzi. Teraz odbywają się one w drodze konkursów, a w komisjach zasiadają eksperci
- Promocja i wparcie systemu fotokodów na łódzkich zabytkach
- Powstanie galerii murali Fundacji Urban Forms
- Powstanie kolejnych punktów informacji turystycznej -"Kiedy zaczynałem kadencję to funkcjonował tylko jeden punkt przy ul. Piotrkowskiej, czynny w godz. 8-16, a teraz jest otwarty dłużej i powstały jeszcze punkty na łódzkich dworcach i lotnisku" - mówił Domaszewicz.
Porażki:
- Brak Biura Festiwalowego, którego nie udało się powołać
- Brak łódzkich witaczy
JAK OCENIASZ PRACĘ KOMISJI PROMOCJI? NAPISZ KOMENTARZ PONIŻEJ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?