Pierwszy jeżdżący model elektrycznej syrenki, który pokazano, wyposażony jest w silnik o mocy 115 kW (około 156 KM), który napędza przednią oś samochodu, w trybie Sport. Kierowca ma mieć do dyspozycji nawet 240 KM. Prędkość maksymalna wynosi 140 km/h. W aucie zamontowane są akumulatory, które pozwolą na przejechanie około 200 km. Całkowite naładowanie auta powinno trwać 1,5 godziny.
Czytaj dalej na kolejnym slajdzie: kliknij strzałkę "w prawo", lub skorzystaj z niej na klawiaturze komputera.
Projekt nowej elektrycznej syreny kosztował 11,5 mln zł. Blisko 7 mln w projekt zainwestował główny inwestor, czyli kutnowska firma farmaceutyczna Polfarmex, reszta pieniędzy pochodzi z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z programu sektorowego INNOMOTO.
Czytaj dalej na kolejnym slajdzie: kliknij strzałkę "w prawo", lub skorzystaj z niej na klawiaturze komputera.
Fabryka zaprezentowała również prototyp kultowego Poloneza w wersji premium. Jest to projekt koncepcyjny, ponieważ firma stara się o uzyskanie praw do nazwy. Nowy „Polonez” według założeń i marzeń producentów i projektantów ma mieć 5 m długości, pomieścić 4 osoby i być w pełni elektryczny.
Czytaj dalej na kolejnym slajdzie: kliknij strzałkę "w prawo", lub skorzystaj z niej na klawiaturze komputera.
Czytaj dalej na kolejnym slajdzie: kliknij strzałkę "w prawo", lub skorzystaj z niej na klawiaturze komputera.