Audytorzy, którzy wcielali się w role kupujących, sprawdzali, czy sprzedawcy są uprzejmi, pomocni, czy znają najnowsze akcje promocyjne centrum. Teraz przyszedł czas na psychologów społecznych, którzy mają co najmniej 10-letnie doświadczenie w badaniach rynku, a poza tym znają kulisy zarządzania sieciami handlowymi.
Psycholog w każdym badanym punkcie spędza pół godziny i obserwuje pracę nie tylko tego sprzedawcy, który go obsługuje, ale także pozostałych ekspedientów.
Ocenie podlega m.in. to, czy realizowane są potrzeby klienta, czy sprzedawca proponuje produkty dodatkowe, a także jak finalizuje sprzedaż. Pod uwagę branych jest kilkadziesiąt czynników.
Pod koniec listopada odbędzie się uroczysta gala, podczas której poznamy sprzedawcę roku 2015. Zdecydują o tym nie tylko tajemniczy klienci i psycholodzy społeczni, ale i goście centrum.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?