Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uniwersytet Medyczny promuje się w TV [FILM]

Joanna Barczykowska
mat. prasowe
Uniwersytet Medyczny w Łodzi promuje się w telewizji. Spoty reklamowe uczelni pojawiły się na kanałach muzycznych - Viva i MTV.

- Naszym targetem są młodzi ludzie w wieku od 15 do 19 lat. To oni podejmują decyzję o wyborze swojej ścieżki życiowej, kierunku studiów, a na końcu uczelni. Konkurencja nie śpi, dlatego my, tak jak wszystkie uczelnie staramy się przyciągnąć maturzystów do Łodzi. Promocja w prasie i internecie jest dla każdego oczywista. My postanowiliśmy wybiec w przyszłość i zareklamować się w kanałach muzycznych. Młodzi ludzie chętnie oglądają MTV i Vivę, gdzie oprócz muzyki mogą znaleźć wiele programów rozrywkowych - tłumaczy Joanna Milczarek, dyrektor biura promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Spoty reklamowe łódzkiej uczelni były wyświetlane przez dwa tygodnie w kwietniu i przez cztery dni w maju. - Spoty były wyświetlane tuż przed rekrutacją na naszą uczelnię. Pierwsze badania pokazują, że mieliśmy bardzo dużą oglądalność. W spocie staraliśmy pokazać się jako uczelnia z pasją, gdzie oprócz nauki można rozwijać swoje zainteresowania - mówi Milczarek.

W reklamie na Vivie i w MTV można było zobaczyć aulę w Centrum Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej, laboratorium Ruchu i Wydolności Fizycznej Człowieka, a także zabytkowy gabinet rektora uczelni. W rolę studentów wcielili się prawdziwi aktorzy, a reżyserią zajęła się profesjonalna firma.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki