Aby znaleźć się w tym gronie należy przekonać organizatorów. Jak? Tu potrzebna jest inwencja. Przekonać jurorów trzeba za pośrednictwem mejla wysłanego na [email protected]. O tym, kto zakwalifikował się na warsztaty, organizatorzy powiadomią 5 stycznia na www.szkolamistrzowreklamy.pl.
Warsztaty organizuje Szkoła Mistrzów Reklamy przy współpracy z markami Frugo i Black. Zajęcia poprowadzą specjaliści z branży filmowej i reklamowej.
- Zadaniem uczestników trzydniowych workshopów będzie przygotowanie spotu reklamowego - mówi Piotr Krzesiński z firmy promującej warsztaty. - Młodzi adepci sztuki filmowej i reklamowej będą musieli zaprzęgnąć do pracy swe szare komórki i wykazać się nie lada inwencją podczas tworzenia projektów. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne oraz roczny zapas produktów firm współpracujących przy tym przedsięwzięciu.
Pierwszy etap warsztatów filmu reklamowego odbędzie się 12 i 13 stycznia, zaś drugi 27 stycznia. Uczestnicy poznają tajniki powstawania spotu reklamowego, począwszy od koncepcji, przez opracowanie scenariusza i listy ujęć, po pracę na planie, montaż i udźwiękowienie.
Laureatów tych warsztatów poznamy 8 lutego. Autorzy dwóch najlepszych filmów, które powstaną dzięki zajęciom w łódzkiej filmówce, otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 2,5 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?