![Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/ab/8c/5de7a84462da4_o_large.jpg)
Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne
![Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/ab/8c/5de7a8443d30c_o_large.jpg)
Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne
![Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/47/dd/5de7a8454645c_o_large.jpg)
Po trzech miesiącach można zostać zawodowym kierowcą, po dwóch latach można zostać pilotem statku powietrznego wożącego pasażerów, a w przypadku maszynisty potrzebne jest szkolenie, które trwa powyżej dwóch lat i jest nieefektywne
![Dr Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego szacuje,...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/47/dd/5de7a8454c0d9_o_large.jpg)
Dr Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego szacuje, że w „ciągu najbliższych pięciu lat branża będzie potrzebować od pięciu do sześciu tysięcy nowych maszynistów”.