Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wandal walczy z nowym sklepem alkoholowym, powstającym przy ul. Piotrkowskiej (zdjęcia). To już drugi jego atak w lipcu 2020 r.

Maciej Kałach
Maciej Kałach
"Pani prezydent czy pani chce żeby łodzianie na śmierć się zapili?". Taki napis znalazł się na szybach sklepu alkoholowego, który powstaje przy ulicy Piotrkowskiej. Wandal namazał go w miniony weekend (25-26 lipca). To już drugi taki atak na to miejsce w tym miesiącu. >>> Czytaj więcej na kolejnym slajdzie >>>
"Pani prezydent czy pani chce żeby łodzianie na śmierć się zapili?". Taki napis znalazł się na szybach sklepu alkoholowego, który powstaje przy ulicy Piotrkowskiej. Wandal namazał go w miniony weekend (25-26 lipca). To już drugi taki atak na to miejsce w tym miesiącu. >>> Czytaj więcej na kolejnym slajdzie >>>Maciej Kałach
"Pani prezydent czy pani chce żeby łodzianie na śmierć się zapili?". Taki napis znalazł się na szybach sklepu alkoholowego, który powstaje przy ulicy Piotrkowskiej. Wandal namazał go w miniony weekend (25-26 lipca). To już drugi taki atak na to miejsce w tym miesiącu.

W poniedziałek rano (27 lipca) namazany czarną farbą napis oglądali łodzianie i łodzianki, zmierzając do pracy.
Z kolei na szybie obok odezwy do "pani prezydent" wandal stwierdził, że nowy sklep alkoholowy powstaje wbrew obowiązującym przepisom. A na drzwiach sklepu znalazło się jeszcze jedno przesłanie: "wstyd".

Wandal walczy ze sklepem alkoholowym. Drugi atak przy ulicy Piotrkowskiej

Wandal musi być bardzo zdesperowany. To samo miejsce - punkt przy ul. Piotrkowskiej między al. Mickiewicza a ul. Żwirki - padło ofiarą wandalizmu przed dwoma tygodniami. Wtedy na szybach pojawiło się m.in. przesłanie: "zarabianie na ludzkim nieszczęściu to duży wstyd". Obsługa punktu szybko je zmazała.

Trwa głosowanie...

Czy na Piotrkowskiej nie ma za dużo sklepów z alkoholem?

Kogo atakuje wandal z Piotrkowskiej?

Powstający sklep należy do ogólnopolskiej marki, która, jak opisuje jej właściciel, to "nowoczesna sieć marketów alkoholowych". Ma się ona wyróżniać m.in. obsługą klienta, czyli ludźmi doradzającymi "idealny alkohol na każdą okazję". Marka rozwija się także na zasadzie sklepów franczyzowych. Jej właściciel to Grupa Eurocash, która uruchomiła pierwszy sklep marki w 2016 r. w Poznaniu. Zgodnie z komunikatem Grupy Eurocash liczba takich punktów w Polsce w grudniu 2019 r. to 77.

- W tym roku będziemy kontynuować ekspansję tej sieci. Szacujemy, że próg rentowności zostanie osiągnięty przy liczbie około 120 marketów. Spodziewamy się, że nastąpi to w bieżącym roku – zapowiedział Jacek Owczarek, przedstawiciel Grupy Eurocash (w komunikacie z marca 2020 r.).

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki