Kalendarz wydrukowano w nakładzie 500 sztuk.
- Kalendarz nie będzie sprzedawany, a jedynie rozprowadzany wśród sponsorów, działaczy klubowych i kibiców - mówi Tomasz Jóźwik, prezes Warty. - Kalendarz mógł powstać jedynie dzięki sponsorom. Miejsca reklamowe na kalendarzu sprzedały się błyskawicznie.
Jednocześnie Tomasz Jóźwik zaapelował do kibiców o wymyślenie hymnu Warty.
- Jesteśmy jednym ze starszych klubów sportowych w regionie, a nie mamy własnego hymnu - mówi prezes Warty. - Najwyższa pora to zmienić.
Tomasz Jóźwik poinformował także, iż trwają prace nad budżetem klubu na przyszły rok. Drużyna wznowi treningi na początku stycznia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?