Wartość reklamowa ŁKS, Widzewa i innych

Dariusz Kuczmera
DziennikŁódzki/archiwum
Wartość ekwiwalentu reklamowego największych łódzkich klubów wynosi 52 mln zł. Ile wynoszą te kwoty w rozbiciu na poszczególne kluby?

Wartości podano na spotkaniu szefów łódzkich klubów z przedstawicielami biznesu w Urzędzie Miasta Łodzi.

  1. Widzew piłka nożna - 12,6 mln zł
  2. ŁKS piłka nożna - 10,3 mln zł
  3. Budowlani siatkówka - 9,3 mln zł
  4. ŁKS koszykówka męska - 7,7 mln zł
  5. Budowlani rugby - 4,2 mln zł
  6. Orzeł żużel - 3,5 mln zł
  7. ŁKS koszykówka żeńska - 2,6 mln zł
  8. Widzew koszykówka żeńska - 1,8 mln zł

Ekwiwalent reklamowy to jedna z metod oceny wagi informacji medialnych. W ten sposób określa się m.in. wartość publikacji w pieniądzu.

CZYTAJ TEŻ:Ratujmy łódzki sport. Spotkanie w Urzędzie Miasta

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie