- Urządzenie jest połączone z call-center, gdzie znajduje się tłumacz języka migowego - mówi Wojciech Miszkin, dyrektor sklepu, który wpadł na pomysł zainstalowania wideotelefonu w sklepie. - Osoba głucha łączy się z nim w towarzystwie sprzedawcy, mówi o swoich oczekiwaniach, a tłumacz przekazuje te uwagi pracownikowi. Pozwala to łatwo wyjaśnić zawiłości techniczne, dopytać o szczegóły, które mogą być istotne przy kupnie produktów.
Wideotelefon pojawił się w sklepie z dwóch powodów: regularnie przychodzili tu głusi klienci, z którymi trudno było wyjaśnić techniczne niuanse za pomocą korespondencji na kartce. Ponadto dyrektor dobrze zna problemy niesłyszących, gdyż w jego rodzinie jest taka osoba.
Wideotelefon w Media Markt działa od poniedziałku do piątku w godz. 9.30-18. W takich bowiem godzinach czynne jest call center, z którym Media Markt ma podpisana umowę.
Urządzenie znajduje się przy informacji, niedaleko wejścia do sklepu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?