Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Władza miasta zamawiają gadżety z nowym logo Łodzi

Katarzyna Chmielewska
mat. prasowe
Biuro promocji urzędu miasto rozpisało przetarg na materiały promocyjne. Biuro zamawia 5 tys. koszulek promujących logo Łodzi, 700 koszulek promujących ulicę Piotrkowską, do tego 4 tys. notatników opatrzonych logo, 4 tys. teczek tekturowych, 6 tys. tzw. smyczy, 8 tys. długopisów, 2 tys. znaczków pin, które można przypiąć do ubrania.

Ponadto zamówiono 11, 5 tys. papierowych toreb. Wszystkie materiały muszą być wykonane zgodnie z księgą znaku, czyli wytycznymi opracowanymi przez projektanta logo.

Przetarg został rozpisany w taki sposób, by część materiałów dostarczona została jeszcze w tym roku, a część w następnym. Materiały promocyjne będą rozdawane m.in. gościom magistratu odwiedzającym Łódź.

Przedmiotem zamówienia jest także specjalny, elektroniczny system dystrybucji gadżetów reklamujących Łódź. Dzięki specjalnemu portalowi internetowemu poszczególne wydziały magistratu będą mogły zamawiać potrzebne materiały bezpośrednio z magazynu, a nie przez pracowników biura promocji.

ZOBACZ TEŻ:
* Można już kupić gadżety z nowym logo Łodzi [ZDJĘCIA]
* Jak polubić logo Łodzi [ZDJĘCIA]

Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki