- Chcemy promować Łódź i Manufakturę wśród warszawiaków, dlatego jesteśmy bardzo zainteresowani tym projektem - mówi Joanna Karpińska, rzeczniczka prasowa Manufaktury. - Na razie nie mogę jeszcze zdradzić szczegółów tego projektu, bo nie zostały zawarte porozumienia. Rozmowy trwają.
PKP Intercity potwierdza, że zawarcie porozumienia jest już blisko.
- Rozmowy są zaawansowane i mamy nadzieję, że już niedługo uda się nam zawrzeć umowę o współpracy - powiedziała Beata Czemerajda, rzeczniczka prasowa PKP Intercity. - Rozważany model współpracy to możliwość otrzymania opustu przy zakupach w Manufakturze po wcześniejszym zakupie biletu na przejazd PKP Intercity.
Nie wiadomo jeszcze, jakie sklepy i punkty usługowe z łódzkiej Manufaktury przystąpią do projektu. Najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby do akcji przystąpiły wszystkie firmy.
PKP Intercity chce nawiązać podobną współpracę z popularnymi centrami handlowymi w innych dużych polskich miastach. Chodzi między innymi o Warszawę, Poznań i Szczecin.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?