Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Centra handlowe liczą się ze zdaniem klientów

Alicja Zboińska
Badani nie dotyczyło Manufaktury - największego w Polsce centrum zarządzanego przez Apsys
Badani nie dotyczyło Manufaktury - największego w Polsce centrum zarządzanego przez Apsys Grzegorz Gałasińki / archiwum
Właściciele centrów handlowych chwytają się różnych metod, by zdobyć lojalnych klientów. Dlatego też chcą jak najwięcej o nich wiedzieć. Apsys, zarządzający m.in. w Manufakturze, Pasażu Łódzkim (przy al. Jana Pawła II) i CH Tulipan (przy al. Piłsudskiego) zaprosił do współpracy tzw. tajemniczych klientów, którzy udając zwykłych kupujących sprawdzali m.in. poziom i jakość obsługi.

Informacje i refleksje z odbytych wizyt trafiają właśnie do najemców, którzy mają wyciągnąć wnioski i poprawić ewentualne niedociągnięcia.

Tajemniczy klienci odwiedzili wszystkie sklepy i punkty usługowe w 12 centrach handlowych zarządzanych przez Apsys w Polsce zlokalizowanych w Łodzi, Bydgoszczy, Gdańsku, Toruniu, Gnieźnie, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Zabrzu i Krakowie.

W sumie przeprowadzono 750 wizyt u 681 najemców. Były one poprzedzone wcześniejszymi ankietami, które wypełniali klienci. Tajemniczy klienci sprawdzali m.in. czy w sklepach jest czysto, czy sprzedawcy witają klientów, w jaki sposób to robią, czy są gotowi do pomocy, indywidualnie traktują kupujących, zapraszają ich ponownie na zakupy.

Zleceniodawcy nie ukrywają, że zależy im nie tylko na satysfakcji i zadowoleniu kupujących i odwiedzających obiekty.

- Naszym celem jest wspólnie z najemcami i właścicielami zapewniać jak najwyższe standardy jakości obsługi tak, aby satysfakcja klienta dawała wyraźne przełożenie na obroty centrów - mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager w Apsys Polska.

To nie koniec testów w obiektach należących do Apsysu. Firma planuje zrealizowanie jeszcze dwóch tur badania w tym roku, po jednej na każdy kwartał, przy czym każda będzie się odbywać we wszystkich centrach w tym samym czasie.

Wyniki zostaną ogłoszone po przeprowadzeniu wszystkich zaplanowanych na ten rok badań.

Zapisz się do newslettera

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki