Informacje i refleksje z odbytych wizyt trafiają właśnie do najemców, którzy mają wyciągnąć wnioski i poprawić ewentualne niedociągnięcia.
Tajemniczy klienci odwiedzili wszystkie sklepy i punkty usługowe w 12 centrach handlowych zarządzanych przez Apsys w Polsce zlokalizowanych w Łodzi, Bydgoszczy, Gdańsku, Toruniu, Gnieźnie, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Zabrzu i Krakowie.
W sumie przeprowadzono 750 wizyt u 681 najemców. Były one poprzedzone wcześniejszymi ankietami, które wypełniali klienci. Tajemniczy klienci sprawdzali m.in. czy w sklepach jest czysto, czy sprzedawcy witają klientów, w jaki sposób to robią, czy są gotowi do pomocy, indywidualnie traktują kupujących, zapraszają ich ponownie na zakupy.
Zleceniodawcy nie ukrywają, że zależy im nie tylko na satysfakcji i zadowoleniu kupujących i odwiedzających obiekty.
- Naszym celem jest wspólnie z najemcami i właścicielami zapewniać jak najwyższe standardy jakości obsługi tak, aby satysfakcja klienta dawała wyraźne przełożenie na obroty centrów - mówi Katarzyna Najdzik, marketing manager w Apsys Polska.
To nie koniec testów w obiektach należących do Apsysu. Firma planuje zrealizowanie jeszcze dwóch tur badania w tym roku, po jednej na każdy kwartał, przy czym każda będzie się odbywać we wszystkich centrach w tym samym czasie.
Wyniki zostaną ogłoszone po przeprowadzeniu wszystkich zaplanowanych na ten rok badań.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?