Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dobry biznes na Piotrkowskiej. Pracuje nad nim menedżer i... czarownica

Matylda Witkowska
Matylda Witkowska
Sześć sklepów i lokali gastronomicznych pojawi się tej zimy na Piotrkowskiej. Miasto chce ściągnąć w tym roku znane, światowe marki.

Na Piotrkowskiej pojawił się w grudniu sklep z łódzką odzieżą Trzy Igły. Z początkiem stycznia ruszyła naleśnikarnia Chameleon. Łódzki magistrat nie ma wątpliwości: są chętni, by prowadzić działalność biznesową na ulicy Piotrkowskiej.

Czytaj też:Piotrkowska bezpieczniejsza. Mniej bójek i kradzieży na reprezentacyjnej ulicy Łodzi

Wkrótce otwarcie kolejnych lokali: jeszcze w styczniu pojawi się sklep Pietryna z galanterią i restauracja Ala Turka. W lutym - Bobby Burger, a w marcu pijalnia Wedla. To jednak jeszcze nie koniec.

- W 2016 roku na Piotrkowskiej pojawią się znane, światowe marki. Nie tylko odzieżowe - mówi Piotr Kurzawa, menedżer ulicy Piotrkowskiej.

Czytaj też:Na Piotrkowskiej będzie więcej zieleni. Platany zastąpią klony

Magistrat nie zdradza o jakie marki chodzi. Jak się jednak dowiedzieliśmy nieoficjalnie, zainteresowana otwarciem kawiarni na Piotrkowskiej jest między innymi sieć Starbucks.

Rozmowy biznesowe prowadzone są z dziesięcioma firmami.

- Zmieniliśmy strategię - mówi Piotr Kurzawa. - Sam kontaktuję się z markami, które mogą być zainteresowane Piotrkowską i przedstawiam ofertę. To przynosi rezultaty - zapewnia.

Jak zapewnia Piotr Kurzawa pomocne są dane o ruchu na Piotrkowskiej z monitoringu. - Wieczorami w letnie weekendy, gdy odbywają się imprezy, tylko na głównym odcinku Piotrkowskiej pojawia się od 20 do 30 tysięcy osób. Takiej liczby przedsiębiorcy nie mogą pominąć - zapewnia menedżer.

Czytaj też:Lokale dla kreatywnych w Łodzi. Kiermasz obuwia zamiast mistrzów jogi

Na Piotrkowskiej wciąż jedne lokale otwierają się, a inne zamykają. Nowi najemcy są jednak pełni optymizmu.

- To jest nasz pierwszy sklep, otworzyliśmy go, bo mamy nadzieję, że Piotrkowska się rozkręci - mówi Małgorzata Kruszyńska, kierowniczka sklepu Trzy Igły. - Na razie dbają o nas tylko mieszkańcy Piotrkowskiej. Zaglądają, kupują. Była nawet czarownica z sąsiedztwa, która zaproponowała nam magiczny rytuał na powodzenie.

Czytaj też:Stylowe kamienice z Piotrkowskiej będą oficjalnie zabytkami

Najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia w skrócie
4 stycznia 2016 roku - 10 stycznia 2016 roku

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki