Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Fashion Week w Łodzi trochę później. Reklamy są za drogie przez kampanię

Agnieszka Magnuszewska
Artur Kostkowski/archiwum Dziennika Łódzkiego
Dosyć późno, bo między 12 a 15 listopada, zostanie zorganizowana XIII edycja Fashion Week. Z wyboru terminu organizatorzy tłumaczyli się wczoraj radnym z komisji promocji miasta i współpracy zagranicznej.

- Trochę świadomie wyszliśmy poza okres walki wyborczej, bo uznaliśmy, że organizowanie imprezy w okresie kampanii nie jest dobre z punktu medialności. Mamy ślad w kosztach emisji reklam typu outdoor. Bardzo ciężko jest teraz znaleźć rozsądne ceny na nośniki w Warszawie czy Łodzi - tłumaczy Jacek Kłak, współwłaściciel firmy Moda Forte, która organizuje Fashion Week. - Poza tym, w październiku odbywa się wiele imprez festiwalowych i przełożenie Fashion Week na listopad jest z korzyścią dla tego wydarzenia.

Koszty nośników reklamowych wbrew pozorom są bardzo ważne, bo Moda Forta musi się dokładnie rozliczać z miejsca i typu reklamy z miastem, które imprezę dofinansowuje. Za XII edycję Fashion Week potrąciło ono organizatorom blisko 16 tys. zł. Był to m.in. efekt braku reklamy w łódzkiej komunikacji miejskiej. Jacek Kłak tłumaczy, że zawiniły nieprecyzyjne zapisy w umowie z miastem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki