Łodzianie mogą pomagać podwójnie. Zakupione zabawki, które wrzucą do urny ustawionej za kasami zostaną przekazane Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi i trafią do dzieci przewożonych karetkami. Będą towarzyszyć maluchom transportowanym do szpitali. Podczas ostatniej edycji akcji łodzianie przekazali do karetek aż 3389 maskotek, głównie jeży, łosi, sów, myszek i misiów.
Akcja potrwa do 4 stycznia przyszłego roku.
Kampania "Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek" została zainaugurowana w 2003 roku. Od tego czasu IKEA Foundation dotarła do ponad 10 milionów dzieci, przekazując 57 milionów euro na sfinansowanie 90 projektów realizowanych przez UNICEF i Save the Children w 46 krajach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?