Klienci wrócili do centrów handlowych
Podobne obserwacje mają przedstawiciele łódzkiej Manufaktury.
- Po ponad dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19, kwiecień 2022 był drugim z kolei miesiącem, w którym frekwencja w łódzkiej Manufakturze była wyższa niż przed pandemią - mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury. - Równie mocno cieszą wyniki handlowe: w ostatnim miesiącu obroty Manufaktury są wyższe niż wyniki osiągane przed pandemią (wzrost o prawie 20 proc. w porównaniu do kwietnia 2019).
Czytaj dalej
Klienci wrócili do centrów handlowych
Szczególnie cieszy nas, że także nasi wschodni sąsiedzi, którzy z powodu wojny przybyli do Łodzi, by odnaleźć bezpieczeństwo i spokój, szybko poczuli się komfortowo na terenie kompleksu i chętnie do niego wracają, stanowiąc ponad 10 proc. gości.
Dyrektor centrum przy ul. Karskiego ma nadzieję, że maj będzie kolejnym rekordowym miesiącem, zarówno pod względem liczby klientów jak i wysokości generowanych przez nich obrotów.