Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

ŁKS - Widzew 520:0

Dariusz Kuczmera
ŁKS jak na razie wygrywa z Widzewem w meczu o pieniądze z Urzędu Miasta
ŁKS jak na razie wygrywa z Widzewem w meczu o pieniądze z Urzędu Miasta Krzysztof Szymczak
Urząd Miasta Łodzi ogłosił rozstrzygnięcie postępowania przetargowego na Promocję Miasta poprzez kluby sportowe. Na liście nie ma piłkarskiej sekcji Widzewa, gdyż wadium tego klubu wpłynęło 26 lipca 2011 roku o godz. 10:33.24, a termin mijał tego samego dnia o godz. 10:30. 204 sekundy spóźnienia robi różnicę!

Wadium wynosi 4.800 zł (słownie cztery tysiące osiemset złotych) i było o 1.200 zł mniejsze niż wadium dla przetargu w części I. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach - jak podaje specyfikacja przetargowa - pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych.

Informację o unieważnieniu postępowania podpisał p.o. dyrektor Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi Tomasz Głuszczak.

Wsparcie z tytułu promocji poprzez sport otrzymają zatem piłkarze, koszykarze i koszykarki ŁKS, siatkarki Organiki, koszykarki Widzewa, żużlowcy Orła, rugbiści Budowlanych, a także RKS dzięki wspaniałym sukcesom lekkoatlety Adama Kszczota. najwięcej otrzymała sekcja piłkarska ŁKS - 520 tys. zł.

Jak mogło dojść do takich zaniedbań ze strony Widzewa? Czy Widzew będzie teraz dążył do unieważnienia przetargu?

- Kilkuminutowe opóźnienie we wpłacie koniecznego wadium przez Widzew wynika z tego, że długo trwała autoryzacja zleconego przelewu - poinformował nas wczoraj Marcin Animucki, prezes zarządu RTS Widzew Łódź S.A. - Zdajemy sobie sprawę, że wina leży po naszej stronie, ale dzięki uprzejmości miasta, które zapowiedziało rozpisanie kolejnego przetargu, Widzew będzie mógł jeszcze raz ubiegać się o środki na promocję przez sport.

Od klubów, które sprzedają promocyjną usługę, władze miasta wymagają m.in.: umieszczania oraz eksponowania logotypów miasta na strojach sportowych o łącznej minimalnej powierzchni liczonej na jednego zawodnika zespołu 250 cm kw.

Ponadto wykonawca (czyli klub) w ramach realizacji umowy przekaże miastu bezpłatnie: nie mniej niż 10 profesjonalnych fotografii prezentujących działalność sportową wykonawcy, w tym zdjęcia zawodników i przekazanie miastu w formie cyfrowej w rozdzielczości nie mniejszej niż 640 x 360 pikseli wraz z prawem do wykorzystywania w przygotowanych przez miasto publikacjach, kalendarzach oraz materiałach i kampaniach informacyjnych i promocyjnych; nie mniej niż łącznie 20 gadżetów z autografami zawodników zespołu, wg uznania wykonawcy: nie mniej niż 10 i nie więcej niż 20 zdjęć zespołu lub zawodników w formacie nie mniejszym, niż 24 cm x 18 cm, nie mniej niż 2 koszulki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki