![– Nie powinno to mieć miejsca. Jednoznacznie pokazuje brak...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/33/91/622f3f9c5fa7d_o_large.jpg)
– Nie powinno to mieć miejsca. Jednoznacznie pokazuje brak właściwego nadzoru i przygotowania tej inwestycji. To jest zmora polskiej kolei. Podejrzewam, że były dwa opracowania i z jednej strony prawdopodobnie korzystano ze starszej, a z drugiej z nowszej dokumentacji - komentuje tę przedziwną sytuację na swoim profilu Piotr Rachwalski, ekspert w dziedzinie transportu kolejowego i były szef Kolei Dolnośląskich.
ZOBACZ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH!
![– Nie ma błędu w budowie torów, przyjęta technologia nie...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/c9/62/622f3fa1e7706_o_large.jpg)
– Nie ma błędu w budowie torów, przyjęta technologia nie spowoduje dodatkowych prac - wyjaśnia Rafał Wilgusiak z Zespołu Prasowego PKP PLK.
ZOBACZ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH!
![– Sposób etapowania prac koło stacji Łódź Kaliska wynika z...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/ed/cd/622f3fa72cea7_o_large.jpg)
– Sposób etapowania prac koło stacji Łódź Kaliska wynika z faktu likwidacji starej kładki, dopiero po wybudowaniu nowej. Podpora starej kładki stała na trasie budowy nowego toru. Po demontażu starej kładki tor zostanie umieszczony w docelowym miejscu. Wykonawca nasunie tor w wyznaczone miejsce i połączy z torem wybudowanym od strony Łodzi Kaliskiej. Takie działanie jest zgodne ze sztuką budowlaną.
ZOBACZ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH!
![ZOBACZ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH!](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/5c/20/622f3fad32fa8_o_large.jpg)
ZOBACZ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH!