Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź jest bardzo trudno sprzedać

Agnieszka Magnuszewska
Jarosław Kosmatka
Łódź stara się wypromować turystykę biznesową jako swój markowy produkt. Szkoli hotelarzy i przekonuje do siebie dziennikarzy z zagranicy

- Łódź jest bardzo trudna do sprzedaży. Trzeba w to włożyć dużo pracy - mówi Jolanta Tylus, dyrektor hotelu Holiday Inn.

Mimo to Łódź stara się wypromować turystykę biznesową. Realizuje nawet projekt "Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi". Otrzymała na realizację projektu dofinansowanie z Unii w wysokości miliona złotych. Miasto dorzuca do tego 200 tys. zł. Jedna piąta działań to spotkania branżowe dla dziennikarzy zagranicznych i szkolenia dla łódzkich hotelarzy. Pod koniec lipca Łódź odwiedziła delegacja z Ukrainy, a w piątek pracownicy hoteli będą się szkolić z tego, co zaprezentować w Łodzi turystom. Projekt obejmuje też kampanie reklamowe i stworzenie portalu Łódź Convention Bureau.

- Chcemy dotrzeć do klientów, którzy odkryją Łódź na nowo. Wówczas będziemy mogli powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces - mówi Anna Mokrosińska, dyrektor łódzkiego Convention Bureau.

Niestety, przekonanie strefy biznesu do Łodzi jest trudne.

- Ogromnym problemem jest lotnisko. Ze względu na brak bezpośrednich połączeń nie można zorganizować w Łodzi międzynarodowych konferencji. Tu właściwie Łódź przegrywa z innymi - podkreśla Jolanta Tylus.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki