- Łódź jest bardzo trudna do sprzedaży. Trzeba w to włożyć dużo pracy - mówi Jolanta Tylus, dyrektor hotelu Holiday Inn.
Mimo to Łódź stara się wypromować turystykę biznesową. Realizuje nawet projekt "Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi". Otrzymała na realizację projektu dofinansowanie z Unii w wysokości miliona złotych. Miasto dorzuca do tego 200 tys. zł. Jedna piąta działań to spotkania branżowe dla dziennikarzy zagranicznych i szkolenia dla łódzkich hotelarzy. Pod koniec lipca Łódź odwiedziła delegacja z Ukrainy, a w piątek pracownicy hoteli będą się szkolić z tego, co zaprezentować w Łodzi turystom. Projekt obejmuje też kampanie reklamowe i stworzenie portalu Łódź Convention Bureau.
- Chcemy dotrzeć do klientów, którzy odkryją Łódź na nowo. Wówczas będziemy mogli powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces - mówi Anna Mokrosińska, dyrektor łódzkiego Convention Bureau.
Niestety, przekonanie strefy biznesu do Łodzi jest trudne.
- Ogromnym problemem jest lotnisko. Ze względu na brak bezpośrednich połączeń nie można zorganizować w Łodzi międzynarodowych konferencji. Tu właściwie Łódź przegrywa z innymi - podkreśla Jolanta Tylus.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?