Łódź kończy z drogimi gadżetami

Katarzyna Chmielewska
Biuro Promocji Turystyki i Współpracy z zagranicą kończy z drogimi gadżetami. Goście odwiedzający Łódź będą dostawa kubki, koszulki i długopisy zamiast piór ze złotymi stalówkami.

W ubiegłych latach ważni goście odwiedzający Łódź dostawali pióra wieczne i pendrive'y wysadzane cyrkoniami. Po pierwszej przymiarce budżetowej zdecydowano, że najdroższym gadżetem promującym miasto będzie t-shirt z nadrukiem.

Biuro promocji Łodzi w przyszłym roku będzie miało do wydania 9 mln zł. To 7 mln mniej niż w tym roku i ponad trzykrotnie mniej niż w latach 2009 i 2008. Dlatego dyrektor Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Bartłomiej Wojdak ostro tnie wydatki.

Zmieni się też sposób dystrybucji gadżetów w obrębie urzędu. Zamiast zamawiać je bezpośrednio w biurze promocji, urzędnicy będą mogli zamawiać je poprzez specjalną internetową platformę. W przyszłym roku wydatki na gadżety wyniosą ok. 100 tys. zł. Najnowsze gadżety będą opatrzone nowym logo, które łodzianie zobaczą we wtorek.

CZYTAJ TEŻ:
Ekskluzywne pióra w prezencie dla gości magistratu
Kryzysowa promocja Łodzi
Bajkowe pendrive'y Urzędu Miasta Łodzi

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie