- To ostatnia odsłona kampanii, ale będzie mocnym uderzeniem na koniec. W jej trakcie będziemy promować październikowe wydarzenia, jak Festiwal Światła, Fashion Week i Festiwal Designu - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. - Nowością jest to, że spoty będą emitowane we wszystkich kinach studyjnych w całym kraju oraz w sieci kin Multikino.
Nowy sposób emisji spotów ma sprawić, że obejrzy je około 700 tys. widzów. Poza kinami spoty będzie można obejrzeć w TVN, TVP 1, TVP2 oraz na ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
Oczywiście, nie zabraknie billboardów z hasłami kampanii "Łódź pozdrawia". W największych miastach w Polsce (Wrocław, Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Katowice, Łódź) zawisną łącznie 223 sztuki. Pojawi się m.in. hasło "Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy z całej Polski", stworzone przez łodziankę. Wygrała ona konkurs na propozycję hasła reklamowego, do którego zgłoszono aż 400 pomysłów.
Na billboardach pojawią się też hasła "Festiwal Światła z Łodzi pozdrawia podcienia sukiennic", "Fashion Week Poland z Łodzi pozdrawia ulicę Mokotowską" czy "Festiwal Designu z Łodzi pozdrawia kreatywnych ze Śląska". Poza tym w Łodzi będzie można zobaczyć dwie propozycje haseł, które podczas konkursu zdobyły największe uznanie internautów.
Jesienna odsłona kampanii będzie też prezentowana między 1 a 28 października na YouTube i Facebooku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?