MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Łódzkie przyjazne filmowcom: powstał nowy spot promocyjny [WIDEO]

dp
Przeszło 73 tys. zł kosztowało wyprodukowanie spotu filmowego, promującego Łódź jako miasto przyjazne filmowcom.

Reżyserem nowego spotu promującego Łódź jest Balbina Bruszewska, producentami zaś Justyna Rucińska i Anna Mroczek. W środę, 11 marca, ich dzieło zaprezentowane zostało mediom w kinie 3D Wytwórnia. Podczas premiery poza zespołem bezpośrednio zaangażowanym w produkcję, obecni byli Krzysztof Piątkowski, wiceprezydent Łodzi oraz Monika Głowacka z Łódź Film Commission.

Spot składa się z fragmentów trzynastu filmów, które były produkowane w Łodzi. Wśród nich znalazły się m.in. nagrodzona Oscarem Ida, Miasto '44 i serial Paradoks. Film wyświetlany ma być w kinach, przed seansami.

Produkcja nowej reklamówki kosztowała 73.800 zł brutto.

Projekt Łódzkie Przyjazne Filmowcom jest realizowany przez Łódź Film Commission. Jego twórcy stawiają sobie za cel rozbudowę oferty filmowej regionu oraz budowanie jednolitych standardów obsługi ekip filmowych w województwie. Projekt trwa od września 2013 r.

Księgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki