PGE ostrzega swoich klientów. Uważajcie na fałszywe faktury...

    PGE ostrzega swoich klientów. Uważajcie na fałszywe faktury za prąd! Nie dajcie się oszukać! [PGE FAŁSZYWE FAKTURY 5.04.2019]

    (fed)

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    PGE ostrzega swoich klientów. Uważajcie na fałszywe faktury za prąd! Nie dajcie się oszukać! [PGE FAŁSZYWE FAKTURY 5.04.2019]

    ©Tomasz Bolt/archiwum Polska Press

    Fałszywe faktury za prąd! Podszywają się pod PGE i wysyłają do klientów tej firmy wezwania do uregulowania rzekomych zaległych należności. Przedstawiciele Polskiej Grupy Energetycznej ostrzegają: uważajcie na fałszywe faktury! Apelują do swoich klientów o zachowanie szczególnej ostrożności.
    PGE ostrzega swoich klientów. Uważajcie na fałszywe faktury za prąd! Nie dajcie się oszukać! [PGE FAŁSZYWE FAKTURY 5.04.2019]

    ©Tomasz Bolt/archiwum Polska Press

    W czwartek, 4 kwietnia, PGE wysłało do mediów ostrzeżenie. Ktoś podszywa się pod firmę i wysyła fałszywe faktury do jej klientów. Fałszywe wiadomości przesyłane są przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna. Klienci wzywani są do regulowania nieistniejących zaległości w płatnościach.

    - Zgłoszenia dotyczące podejrzanych faktur pojawiają się głównie na terenie działania PGE Polskiej Grupy Energetycznej, ale przypadki fałszywej korespondencji spółka odnotowuje w całej Polsce - czytamy w komunikacie PGE.

    Fałszywe faktury za prąd. Jak wyglądają?

    PGE wysłało również przykład fałszywej faktury. Przyjrzyjcie się jej dobrze i nie dajcie się oszukać naciągaczom!

    PGE ostrzega swoich klientów. Uważajcie na fałszywe faktury za prąd! Nie dajcie się oszukać! [PGE FAŁSZYWE FAKTURY 5.04.2019]
    mat. prasowe


    - PGE prosi o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222 - czytamy w komunikacie.

    PGE ostrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami

    Działania nieuczciwych sprzedawców to duży problem, z którym borykają się wszyscy operatorzy usług.

    - PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach - piszą pracownicy firmy. - Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku.

    Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo