MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Pierwsze takie szaliki Euro 2024 dla kibiców Widzewa. Kibice kupują gadżety

Dariusz Kuczmera
Dariusz Kuczmera
Fot. Widzew Łódź /Martyna Kowalska
Widzew reaguje na trwające mistrzostwa Europy. Do sprzedaży trafiły szaliki, które jako pierwsze w Polsce połączą nowoczesność z przywiązaniem do barw narodowych.

Seria limitowanych szali „Polska Widzewiacy NFC” posiada tagi NFC, które po zeskanowaniu przez urządzenia mobilne przekierują ich posiadaczy do zakładki z artykułem o historii gry widzewiaków w koszulkach z orzełkiem na piersi - informuje oficjalna strona klubu widzew.com.
Szaliki są dwustronne i dziane, a każdy z nich posiada metkę z napisem „Widzewiacy”, w której ukryto żeton z zaprogramowanymi treściami. To pierwszy taki projekt na krajowym podwórku, będący jednocześnie wstępem do dalszego rozwoju serii produktów umożliwiających kibicom uzyskiwanie dostępu do różnych ofert ze strony klubu.
Szale „Polska Widzewiacy NFC” są dostępne w sprzedaży przez internet oraz w stacjonarnej siedzibie Oficjalnego Sklepu Widzewa Łódź przy al. Piłsudskiego 138. Ich cena wynosi 59,99 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Sensacyjny ruch Łukasza Piszczka

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki