Początek remontu Inflanckiej w Łodzi i duże korki na Bałutach [ZDJĘCIA]

Agnieszka Magnuszewska
Udostępnij:
W poniedziałek rozpoczęła się modernizacja ul. Inflanckiej, ale na razie drogowcy skupili się na remoncie objazdów tej ulicy, czyli Warszawskiej (Łagiewnicka - wiadukt PKP), Zagajnikowej i Spornej (Wojska Polskiego - Inflancka). Zostały one wyłączone z ruchu na remontowanych odcinkach, więc na Bałutach tworzyły się duże korki.

- Potworne korki tworzyły się w poniedziałek rano na Wojska Polskiego od Palki do Dworca Północnego i na Palki do ronda Solidarności. Również Franciszkańska była zakorkowana od Kowalskiej w stronę centrum - mówi Mariusz Bedyniak, szef Tele Taxi 6400-400.

Kierowcy na objazdy remontowanych ulic wybrali sobie również Łagiewnicką i Julianowską. Wkrótce będą musieli poszukać innego objazdu Inflanckiej, bo w sobotę zostanie wyłączona z ruchu jej północna nitka od Zagajnikowej do Łagiewnickiej. Ruch w dwie strony będzie się odbywał po jezdni południowej.

- Może warto rozważyć "zawieszenie" bupasów na ul. Strykowskiej i Palki do czasu ukończenia modernizacji ul. Inflanckiej - zaznacza Bedyniak.

Zarząd Dróg i Transportu na razie o tym nie wspomina. Za to we wtorek rano zbiera się zespół monitoringu ruchu, który podsumuje pierwsze dni z nową organizacją ruchu na ul. Zagajnikowej, Spornej i Warszawskiej.

Wideo

Komentarze 17

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

ł
łodzianin
"Może warto rozważyć "zawieszenie" bupasów na ul. Strykowskiej i Palki do czasu ukończenia modernizacji ul. Inflanckiej - zaznacza Bedyniak"
Że co? To teraz nawet autobusem trzeba będzie stać w korku, i to większym niz przed powstaniem buspasów? Czegoś tu nie rozumiem. Im korki wieksze, tym MPK powinno być BARDZIEJ uprzywilejowane, aby stanowić alternatywę wobec samochodu (także czasową).
T
Też łodzianin
Jednoczesny remont głównych ulic w danej okolicy. Zagajnikowa ma po 3 pasy w każda stronę, ale ktoś wymyslił aby zamknąć całą.
Inflancka wołała o remont od wielu lat, ale nigdy nie było pieniędzy, bo najpierw ten caly tramwaj regionalny, potem dworzec fabryczny, Piotrkowska, teraz trasa wz. I jeszcze na deser dowiedzieliśmy się, że wschodniej obwodnicy Łodzi w tym roku nie będzie, bo zerwano kontrakt z wykonawcą. Więc Tiry dalej wala Strykowską i dalej Inflancką lub Palki.
Czy jest w Polsce tak rozkopane miasto jak Łódź? Wątpię
Trzeba byc idiotą aby chwalić władze za tak przeprowadzane remonty.
Ł
Łodzianin
naucz się polskiego
B
Bartek
A gdzie jest Porzeczkowa i Powojowa? To jakieś mało znaczące lokalne uliczki i których nikt nie słyszał.
A remont na odcinku do Strykowskiej jest akurat najbardziej potrzebny, ponieważ po pierwsze jest to wyprowadzenie ruchu z miasta w kierunku autobahnu, a po drugie jest najbardziej zniszczony (wystarczy raz sie przejechać i wszystko bedzie jasne).
i
id
W jakim stanie jest ulica Porzeczkowa i Powojowa? Po co aż cofanie się do Strykowskiej? Po co zamykają Warszawską i nic nie robią?
x
xxxx
Co mają buspasy na Palki do Inflanckiej - nie mam pojęcia. A spore korki tworzyły się też na Strykowskiej - od strony Strykowa do Inflanckiej.
c
czytelnik
Jeszcze nie słyszałem o interwencji Wojewody Łódzkiego, który (a) jest organem sprawującym nadzór nad zarzadzaniem ruchem drogowym. Skoro ZDiT nie radzi sobie również jako zarządzający ruchem drogowym, to od tego jest Wojewoda, żeby przywołać ZDiT do porządku. Ale to tylko teoria - po co się wychylać. Gdzie leży przyczyna to wiadomo, ale nikogo nie będę dokształcać.
p
pa
Doczytaj lepiej, kto odpowiada za utrzymanie DK na terenie powiatów grodzkich i dopiero się wypowiadaj.
e
eeetam
a co, będzie się lepiej jeździło po WZ? a jeśli nie?
s
szczęście i pech
i za remont powinna zapłacić GDDKiA.
Taki nasz pech!
d
daq
To, że będą remontować to ok, ale sposób organizacji to już typowy dla tych idiotów z ZDiT chaos. Warszawska zamknięta ale nic sie nie dzieje. Jak dojechać z np. Centralnej do Juljanowskiej lub łagiewnickiej? Przez Wojska Polsliego!
B
Bullet
Długo na nią czekałem. Mieszkam w tej okolicy i bardzo się cieszę, że w końcu po latach obietnic miasto się za to wzięło.
g
gosc
Widac szkołę ZDiT-u...
s
siwy
Aby wreszcie po Łodzi jeździło się lepiej to MUSI być gorzej bo inaczej się nie da CHYBA że na czas remontu wszyscy wyjadą z Łodzi. Wszyscy narzekali na korki Radwańska , Sienkiewicza , Żwirgki , Piłsudzkiego trwało to trochę aby Łodzianie zrozumieli że nie wszyscy Muszą przez te ulice jeździć ( tylko ci co naprawdę muszą ) i teraz jest całkiem nieżle.
L
Loki
Jońskiego ze stołka wykopał sam BÓG. To on spuścił na Łódź zimę straszna. Śniegiem zasypał ulice. Tiry unieruchomił. Miasto stało przez dwa tygodnie.
Tera Hankę wykopie BÓG GŁUPOTY. ZDiT rozwalił pół miasta. Ale nie na dwa tygodnie. O co to to nie.
ZDiT musi być lepszy od zimy. 6 Miesięcy.
I nie jest to jego ostatnie słowo. ZDiT udowodni niedowiarkom ............
Była breja jest Bareja.
Dodaj ogłoszenie