reklama

Promocyjny sukces The Look Of The Year

Joanna Barczykowska
Gala finałowa odbyła się w ASP
Gala finałowa odbyła się w ASP Maciej Stanik
Konkurs na top modelkę The Look Of The Year, który od trzech lat organizowany jest w Łodzi, okazał się promocyjnym sukcesem. Jego wartość reklamowa wzrosła w tym roku dwukrotnie. Z raportu przedstawionego przez organizatorów, Agencję Impresaryjną Igo-Art, radnym z komisji promocji wynika, że ekwiwalent reklamowy tegorocznej imprezy to prawie 10 mln zł.

- Zamówiliśmy monitoring mediów, żeby mieć dokładne informacje na temat wartości promocyjnej imprezy. W porównaniu z zeszłoroczną edycją, ta wartość wzrosła dwukrotnie. W dużej mierze jest to zasługa transmisji telewizyjnej w TVP 2. The Look Of The Year jest bowiem pierwszą imprezą modową, która była transmitowana w telewizji. W swoim paśmie osiągnęliśmy trzecie miejsce. W transmisji udało nam się wypromować nie tylko markę konkursu, ale również Łódź - miejsca związane z tradycją włókienniczą i współczesnym designem, modą i turystyką np. Centralne Muzeum Włókiennictwa, Off Piotrkowska czy hotel Double Tree by Hilton. Mamy zapewnienie ze strony telewizji, że jest zainteresowana kolejnymi edycjami. To świadczy o wysokiej jakości i wartości wydarzenia oraz o jego szybkim rozwoju - mówi Jagoda Włodarczyk, prezes biura The Look Of The Year w Łodzi.

The Look Of The Year to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs na najlepszą modelkę. W tym roku gala finałowa odbyła się w Centrum Promocji Mody ASP. Finalistki zaprezentowały się w kolekcjach najlepszych polskich projektantów: Macieja Zienia, BOHOBOCO i duetu Paprocki&Brzozowski. The Look Of The Year jest jednak czymś więcej niż tylko konkursem.

- Zależy nam na bardzo modowym charakterze tej imprezy, stąd nazwiska projektantów z najwyższej półki - taka stawka projektantów na jednej imprezie to ogromny prestiż i sukces The Look of The Year. Konkurs modowo promuje także organizacja wydarzeń towarzyszących: wystawy prac studentów Wydziału Wzornictwa PŁ w Off Piotrkowska oraz pokazy młodych projektantów Premiere Runway w Białej Fabryce. Chcemy też rozwijać ten konkurs w całej Polsce. Już zgłosiło się do nas kilku organizatorów regionalnych. Finał oczywiście byłby w Łodzi, bo zależy nam na promowaniu tego miasta, dlatego też będziemy się starać o większe dofinansowanie z budżetu Łodzi. Radni komisji promocji są zainteresowani podpisaniem wieloletniej umowy z konkursem na organizację wydarzenia w Łodzi - mówi Włodarczyk.

W tym roku zorganizowanie konkursu z transmisją telewizyjną kosztowało 1 mln zł. Miasto dało zaledwie 90 tys. zł.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

k
k

Szkoda,że pokazy młodych projaktantów były tak bardzo w cieniu...

h
h

i co malkotenci?lodz sie zmienia.Drogi, festiwale, koncerty itp

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3