Promocyjny sukces The Look Of The Year

    Promocyjny sukces The Look Of The Year

    Joanna Barczykowska

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Gala finałowa odbyła się w ASP

    Gala finałowa odbyła się w ASP ©Maciej Stanik

    Konkurs na top modelkę The Look Of The Year, który od trzech lat organizowany jest w Łodzi, okazał się promocyjnym sukcesem. Jego wartość reklamowa wzrosła w tym roku dwukrotnie. Z raportu przedstawionego przez organizatorów, Agencję Impresaryjną Igo-Art, radnym z komisji promocji wynika, że ekwiwalent reklamowy tegorocznej imprezy to prawie 10 mln zł.
    Gala finałowa odbyła się w ASP

    Gala finałowa odbyła się w ASP ©Maciej Stanik

    - Zamówiliśmy monitoring mediów, żeby mieć dokładne informacje na temat wartości promocyjnej imprezy. W porównaniu z zeszłoroczną edycją, ta wartość wzrosła dwukrotnie. W dużej mierze jest to zasługa transmisji telewizyjnej w TVP 2. The Look Of The Year jest bowiem pierwszą imprezą modową, która była transmitowana w telewizji. W swoim paśmie osiągnęliśmy trzecie miejsce. W transmisji udało nam się wypromować nie tylko markę konkursu, ale również Łódź - miejsca związane z tradycją włókienniczą i współczesnym designem, modą i turystyką np.
    Centralne Muzeum Włókiennictwa, Off Piotrkowska czy hotel Double Tree by Hilton. Mamy zapewnienie ze strony telewizji, że jest zainteresowana kolejnymi edycjami. To świadczy o wysokiej jakości i wartości wydarzenia oraz o jego szybkim rozwoju - mówi Jagoda Włodarczyk, prezes biura The Look Of The Year w Łodzi.

    The Look Of The Year to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs na najlepszą modelkę. W tym roku gala finałowa odbyła się w Centrum Promocji Mody ASP. Finalistki zaprezentowały się w kolekcjach najlepszych polskich projektantów: Macieja Zienia, BOHOBOCO i duetu Paprocki&Brzozowski. The Look Of The Year jest jednak czymś więcej niż tylko konkursem.

    - Zależy nam na bardzo modowym charakterze tej imprezy, stąd nazwiska projektantów z najwyższej półki - taka stawka projektantów na jednej imprezie to ogromny prestiż i sukces The Look of The Year. Konkurs modowo promuje także organizacja wydarzeń towarzyszących: wystawy prac studentów Wydziału Wzornictwa PŁ w Off Piotrkowska oraz pokazy młodych projektantów Premiere Runway w Białej Fabryce. Chcemy też rozwijać ten konkurs w całej Polsce. Już zgłosiło się do nas kilku organizatorów regionalnych. Finał oczywiście byłby w Łodzi, bo zależy nam na promowaniu tego miasta, dlatego też będziemy się starać o większe dofinansowanie z budżetu Łodzi. Radni komisji promocji są zainteresowani podpisaniem wieloletniej umowy z konkursem na organizację wydarzenia w Łodzi - mówi Włodarczyk.

    W tym roku zorganizowanie konkursu z transmisją telewizyjną kosztowało 1 mln zł. Miasto dało zaledwie 90 tys. zł.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    k

    k (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

    Szkoda,że pokazy młodych projaktantów były tak bardzo w cieniu...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    h

    h (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5

    i co malkotenci?lodz sie zmienia.Drogi, festiwale, koncerty itp

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo