Przybyło 150 wystawców, których podzielono na 4 strefy towarów: wierzchnie, użytkowe, apetyczne, małe. Pierwsza była związana z modą polską, druga prezentowała design, wnętrza, dekoracje, aż po małe świeczki lub kubki. Towary małe były dedykowane dzieciom, zaś towary apetyczne to wszelkiego rodzaju żywność, którą odwiedzający chętne spożywali.
- Najwięcej wystawców prezentowało modę - mówi Michał Pycio, organizator imprezy. - Przygotowaliśmy też wiele imprez towarzyszących. Powodzeniem cieszyło się "drugie życie dżinsów". Wizażyści prezentowali, jak modnie przerobić stare dżinsy. Była też impreza poświęcona kuchni włoskiej. Kucharz z Włoch uczył, jak samemu zrobić tagliatelle.
Organizatorzy rozdawali uczestnikom opaski, które upoważniały do wzięcia udziału w after party, albo obejrzenia filmu "Ida" w kinie Charlie. Były warsztaty "decoupage z jajem", wiele zajęć dla dzieci...
- A przede wszystkim można było zrobić zakupy, aby modnie ubrać się na wiosnę - podsumowuje Michał Pycio.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?