Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uniwersytet Łódzki przywraca młode matki na rynek pracy. Bezpłatne szkolenia z projektu Mommypreneurs: handel internetowy, projektowanie www

Maciej Kałach
Maciej Kałach
Pierwsze z mam, zainteresowanych udziałem w projekcie, pojawiły się w piątek (12 lipca) na spotkaniu rozpoczynającym Mommypreneurs w UŁ
Pierwsze z mam, zainteresowanych udziałem w projekcie, pojawiły się w piątek (12 lipca) na spotkaniu rozpoczynającym Mommypreneurs w UŁ Maciej Kałach
Niektóre obawiają się godzenia obowiązków domowych z zawodowymi, innym brakuje motywacji. Ale Uniwersytet Łódzki chce zachęcić młode matki, aby wróciły na rynek pracy. Uczelnia bierze udział w międzynarodowym projekcie adresowanym do 1050 Europejek – w tym do 150 Polek.

„Pieczesz od lat, ale nigdy nie pokazałaś swoich pysznych ciasteczek poza gronem rodzinnym?” – pytają organizatorki projektu Mommypreneurs. I obiecują, że zwiększą szanse takiej przykładowej wypiekającej mamy na założenie własnej firmy z ciasteczkami. Mają służyć temu bezpłatne dla mam szkolenia – w Polsce koordynowane z pomocą Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Uczestniczki zwiększą umiejętności biznesowe, związane przede wszystkim w poruszaniu się w internecie (m.in. handel internetowy, projektowanie własnych stron www). Szkolenia poprowadzą profesjonalni trenerzy, a podczas ich programu uczestniczki skorzystają z bezpłatnej opieki nad dziećmi.

Ośmiu partnerów projektu z siedmiu krajów otrzymało na realizację projektu grant 1,6 mln euro (z tzw. funduszy norweskich i EEA). Zainteresowane młode mamy (do 29 lat) znajdą więcej informacji np. wpisując w wyszukiwarkę internetową nazwę „Mommypreneurs”.

CZYTAJ INNE ARTYKUŁY

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki