Z nieoficjalnych informacji wynika, że pierwsi zawodnicy, którzy otrzymali nowe warunki, ze zrozumieniem podeszli do nowej rzeczywistości w klubie. Inna sprawa, że to dopiero są wstępne rozmowy.
Lepsze czasy dla klubów mogą nadejść pod warunkiem, że z większym rozmachem zainwestują w piłkę możni sponsorzy. Piłkarskie projekty sponsoringowe T-Mobile zaprezentowano we wtorek w hotelu Hilton w Warszawie, gdzie odbyło się spotkanie przedstawicieli działów marketingu i public relations wszystkich klubów Ekstraklasy SA z delegacją sponsora tytularnego Ekstraklasy, czyli Polską Telefonią Cyfrową - operatorem marki T-Mobile. ŁKS był reprezentowany przez rzecznika prasowego Jarosława Paradowskiego.
- Podobne spotkania mają się odbywać regularnie - powiedział rzecznik ŁKS Jarosław Paradowski. - Widać, że operatorowi marki T-Mobile bardzo zależy na tym, aby polska ekstraklasa była produktem na europejskim poziomie, a na nasze stadiony przychodziło jak najwięcej kibiców, co na pewno zadowoli zarówno głównego sponsora rozgrywek, jak i kluby piłkarskie.
CZYTAJ TEŻ:
Goszczyński bezpłatnie oddaje akcje ŁKS
Grajewski i Skrzydlewski razem w ŁKS?
3 tygodnie na uratowanie ŁKS-u
ŁKS wycofa się z ekstraklasy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?