Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zakupy w połączeniu z rozrywką to klucz do sukcesu

Redakcja
Rozmowa z Krystyną Lewenfisz-Kuleszą, dyrektorem marketingu Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi

Centrum Handlowo- Rozrywkowe Sukcesja powstało najpóźniej spośród wielkich centrów handlowych w Łodzi. Jakie zalety posiada Sukcesja, aby klient, mając do wyboru Manufakturę, Galerię Łódzką czy Port Łódź, udał się do nowo zbudowanego centrum przy al. Politechniki? Jak można go przekonać, aby porzucił dotychczasowe przyzwyczajenia, decydując się na zakupy czy rozrywkę w Sukcesji?

O właśnie - zakupy i rozrywka, nie tylko same zakupy. Naszą główną zaletą jest udane połączenie tych dwóch sfer. Odpowiadając na pytanie: Sukcesja zapewnia klientowi najlepsze połączenie rozrywki na wysokim poziomie z zakupami w najlepszych sklepach, oferujących ekskluzywne marki. Są to marki, których nie znajdzie się w żadnym innym miejscu w Łodzi; często są to marki unikatowe w skali Polski.

To samo można powiedzieć o części rozrywkowej: mamy tutaj najnowocześniejsze kino w Polsce, które niedawno zostało uznane za najładniejsze w Europie; jest u nas klub fitness i najnowocześniejsza w Europie kręgielnia, spełniającą najwyższe wymagania, gdzie mogą się odbywać mistrzostwa Europy i świata w bowlingu.

Pomimo krótkiego „stażu” Sukcesja dała się także poznać jako animator licznych imprez...

Owszem, możemy się pochwalić licznymi działaniami o charakterze kulturalnym: w tych dniach w naszej głównej sali kinowej odbywają się seanse festiwalu Transatlantyk, organizujemy także przeróżne wystawy. Specjalnością Sukcesji stają się również imprezy dla dzieci, że wspomnę tylko o dziewięciodniowym cyklu imprez z okazji Dnia Dziecka, który cieszył się ogromnym powodzeniem; obecnie przebywają u nas dzieci na półkoloniach. Nie mogę też nie wspomnieć o udanej imprezie, jaką była kolacja walentynkowa. A ostatnio urządziliśmy w naszym centrum klimatyzowaną... plażę, gdzie dzieci i rodzice mogą sobie przyjemnie odpocząć. Słowem: jest w czym wybierać z bogatej oferty naszego centrum.

Mimo to pierwsze miesiące po otwarciu Sukcesji były trudne i zapewne nie spełniły oczekiwań inwestora - ani pod względem frekwencji, ani pod względem zajętej powierzchni handlowej...

Na początku najtrudniejsza jest zawsze zmiana przyzwyczajeń. Ludzie kierują się łatwością dojazdu, odległością od domu, przyzwyczajeniem do zakupów w ulubionych sklepach z ulubionymi markami. Jeśli już raz nabiorą określonych nawyków, trudno je potem zmienić. Ale myślę, że po tych prawie dziesięciu miesiącach od otwarcia centrum możemy powiedzieć, że najtrudniejsze już za nami. Zresztą, jeśli prześledzić początki najnowszych galerii handlowych w Polsce (w Lublinie czy w Bydgoszczy), to z reguły nie są one łatwe. Oczywiście zmieniły się też czasy - łatwiej było otwierać centrum handlowe dziesięć lat temu, gdy otaczała je aura nowości, trudniej dziś, gdy prawie każdy z nas ma już swoje ulubione centrum, w którym regularnie robi zakupy.

W przypadku Sukcesji podstawowa wątpliwość była taka, że Łódź jest za biedna na kolejne wielkie centrum handlowe, że tych centrów w Łodzi jest już wystarczająco wiele.

Łódź nie jest aż takim wyjątkiem - prawie wszędzie w Polsce ludzie skrupulatnie liczą pieniądze i muszą ograniczać swoje potrzeby. A dodatkowo w Łodzi jest dużo młodzieży studenckiej ze skromnymi portfelami. Mimo wszystko uważamy, że ten wstępny, trudny rozdział Sukcesji udało nam się zamknąć i obecnie idziemy do przodu. Pozyskujemy nowych najemców, otwierane są nowe sklepy. Niedawno na przykład otworzyliśmy wspaniały sklep z bielizną Esotiq, którego ewidentnie w Łodzi brakowało i okazał się strzałem w dziesiątkę. Już niebawem otwarcie Eurobanku, sklepu dla dzieci 5 10 15 i restauracji Vapiano.

O ile wiem, Sukcesja to jedyne w mieście centrum z całkowicie polskim kapitałem?

Zgadza się - dlatego ogromny nacisk kładziemy na pozyskiwanie marek polskich, a zwłaszcza łódzkich. Taką mamy filozofię - stworzyć jak najlepsze warunki pracy dla łódzkich przedsiębiorców. I to nam się udaje, co - mam nadzieję - przekłada się na zadowolenie najemców, pomimo niewątpliwie trudnych początków. Przybywa więc sklepów i coraz mniej jest wolnej przestrzeni. Obecnie mamy już wynajęte prawie 90 procent powierzchni handlowej.

Jakie atrakcje czekają nas w najbliższym czasie w Sukcesji?

20 lipca wystartuje w Sukcesji największa wystawa klocków lego, która zatrzyma się u nas na trzy miesiące, z 11-metrowym Titanikiem i figurą Roberta Lewandowskiego w skali 1:1. Zapraszamy wszystkie dzieci od 0 do 99 lat. U nas nikt nie będzie się nudził.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki