Zawsze w 13! Widzew Łódź gra z biznesem. Oferty sponsorskie, poszukiwanie sponsora strategicznego

Dariusz Kuczmera
Dariusz Kuczmera
Michał Rydz - wiceprezes Widzew Łódź SA. Tomasz Stamirowski - większościowy udziałowiec Widzew Łódź SA, Mateusz Dróżdż - prezes Widzew Łódź SA
Michał Rydz - wiceprezes Widzew Łódź SA. Tomasz Stamirowski - większościowy udziałowiec Widzew Łódź SA, Mateusz Dróżdż - prezes Widzew Łódź SA fot. widzew.com
Widzew Łódź rusza z kampanią skierowaną do biznesu. Uaktualnione pakiety i oferty sponsorskie, aktywne poszukiwanie sponsora strategicznego, rozszerzenie oferty dla sponsorów Akademii - Widzew Łódź gra z biznesem!

Współpraca z biznesem to jeden z filarów odbudowy Widzewa Łódź. Lokalni przedsiębiorcy i biznesmeni odegrali olbrzymią rolę w reaktywacji Klubu w 2015 r. Od tamtego czasu wokół Widzewa Łódź udało się zbudować grono zaufanych, sprawdzonych partnerów biznesowych, którzy w różny sposób wspierają Klub, stanowiąc solidny fundament jego codziennego funkcjonowania - czytamy na widzew.com.

Nie oznacza to oczywiście, że Klub zamyka się na jeszcze szerszą współpracę z biznesem. W sezon 2021/2022 Widzew Łódź wchodzi ze specjalną kampanią skierowaną do firm, przedsiębiorstw i instytucji chcących wesprzeć Klub w walce o awans do ekstraklasy. Hasło przewodnie kampanii to "Zawsze w 13" - dwunastym zawodnikiem Widzewa Łódź byli i wciąż są kibice, zaś trzynasty zawodnik to biznes, niezbędny w budowie stabilnych podstaw organizacyjnych i długoterminowym rozwoju klubu.

- W każdym klubie bardzo ważną częścią budżetu są przychody komercyjne, wśród których dominującą pozycją są przychody ze sponsoringu, ale w relacjach z biznesem kwestie finansowe to nie wszystko. Widzew Łódź ma już zabezpieczony budżet bazowy na bieżący i na kolejny sezon. Szukamy partnerów biznesowych, którzy podzielają nasze wartości - poszanowanie tradycji, charakter, i ambicję, a także chcą je wspólnie promować. Zależy nam na budowaniu długoterminowych relacji i wzajemnym transferze wiedzy - mówi Tomasz Stamirowski, większościowy udziałowiec Widzew Łódź SA.

Umowy sponsorskie zabezpieczające funkcjonowanie Klubu w sezonie 2021/2022 zostały już zawarte. Z Widzewem Łódź zostali wszyscy najważniejsi partnerzy biznesowi, zapisy wynikające z umowy inwestycyjnej zrealizował też większościowy inwestor Tomasz Stamirowski, który jednak zdecydował, że centralne miejsce na koszulce zostanie dedykowane kibicom, ale z docelowym przeznaczeniem dla nowego inwestora strategicznego, który będzie chciał zaangażować się w odbudowę Klubu.

- Zainwestowałem w Klub marząc o powrocie Wielkiego Widzewa, ale sukcesu w piłce nożnej nie osiągnie się samodzielnie. Liczę, że wiele firm zechce dołożyć do niego również swoją cegiełkę. Zależy mi szczególnie na znalezieniu partnerów do rozwoju klubowej Akademii oraz do wspólnej realizacji projektów technologicznych. Wywodzę się z biznesu, jest to moje naturalne środowisko i dobrze rozumiem potrzeby partnerów biznesowych. Chcę, żeby każdy z nich mógł nie tylko przeżywać wspaniałe piłkarskie emocje, ale będąc z Klubem widział efekt biznesowy i miał pełną przejrzystość wykorzystania zainwestowanych pieniędzy. Na pewno będziemy mocno pracować nad wzmocnieniem i ulepszeniem obszaru relacji Klub - partnerzy biznesowi. Jest w tej kwestii jeszcze dużo do zrobienia - dodaje Tomasz Stamirowski.

Aktywne poszukiwanie sponsorów to oczywiście nie jedyne działanie Klubu w obszarze biznesowym. Podjęto już szereg działań i zainaugurowano kilka projektów, nad którymi będzie pracował Klub. Dotyczy to m.in. optymalizacji oferty oficjalnego sklepu Widzewa Łódź, pracy sklepu internetowego, funkcjonalności strony klubowej oraz narzędzi IT do aktywnej komunikacji z kibicami i partnerami. Aktywnie działa Widzewski Klub Biznesu. Przygotowana została także oferta Sponsora Dnia Meczowego - zainteresowane firmy mogą liczyć na istotną ekspozycję swojej marki.

Bardzo ważnym elementem jest również rozszerzenie oferty dla sponsorów Akademii Widzewa, która dzisiaj stanowi jeden ze strategicznych filarów rozwoju Klubu. Współpraca z biznesem ma pomóc w dalszym rozwoju Akademii, która ma zarówno dostarczać zawodników do pierwszej drużyny Widzewa, ale w perspektywie czasu stać wiodącym ośrodkiem szkoleniowym nie tylko w regionie, ale i w skali kraju.

- W nowym sezonie staramy się wychodzić poza ramy „tradycyjnych” relacji na linii Klub - sponsor i szukać możliwości realizacji indywidualnych projektów. Dziękujemy za wsparcie najemców lóż i dotychczasowych sponsorów Klubu, na czele z takimi firmami, jak Termoton, Murapol, Noblebet, Avallon, PGE, Immergas, DPD, Kappa, Profilaktyka i Zdrowie, ET Promo, Cosinus oraz Grupa Kapitałowa WEC, ale również długiej liście pozostałych partnerów. Dla Klubu ważne jest każde wsparcie i budowa wzajemnych relacji. Będziemy bardzo aktywnie poszukiwać nowych partnerów oraz zapraszać ich do dołączenia do wyjątkowej grupy, jaką jest Widzewski Klub Biznesu. Warto więc tworzyć biznesowe otoczenie jednego z najbardziej medialnych klubów w Polsce, jakim jest Widzew - podkreśla Michał Rydz, wiceprezes zarządu Widzew Łódź SA.

***

W razie pytań klub prosi o kontakt z rzecznikiem prasowym Widzewa Łódź Marcinem Tarocińskim

tel. 601 225 881

e-mail: [email protected]

Sponsorzy i partnerzy Widzew Łódź SA:

ZCB Owczary z marką Termoton, Noblebet, Murapol, OSK Tylko Widzew, Avallon, PGE, Grupa Kapitałowa WEC, Immergas, Profilaktyka i Zdrowie, Kappa, Salesmanago, DPD, MK Centrum, ET Promo, Salvum Odszkodowania, Cosinus

Jędrzejczyk wykreślona z rankingu UFC

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie