Nie powinno zatem dziwić, że organizujące festiwal Stowarzyszenie Promocji Kultury im. A. Tansmana otrzymało z Urzędu Marszałkowskiego środki na realizację projektu "Muzyczna Łódź - Tansaman Międzynarodowy Festiwal i Konkurs Indywidualności Muzycznych marką Łodzi i regionu" . Wartość projektu to blisko 836 tys. zł.
Ideą projektu jest stworzenie nowego wymiaru festiwalu przez zbudowanie marki Łodzi muzycznej, która z kolei będzie rozpoznawalna w kraju i zagranicą. Stowarzyszenie skupia się na promocji Łodzi i regionu wykorzystując cenionego i rozpoznawalnego bardziej za granicą niż w kraju wydarzenia kulturalnego. W ramach przedsięwzięcia zostały zaplanowane zadania marketingowe i promocyjne.
Projekt obejmuje przeprowadzenie kampanii ogólnopolskiej kampanii outdoorowej i kampanii internetowej, publikację ogłoszeń reklamowych w magazynach w prasie międzynarodowej i polskiej, wydanie obszernego katalogu ukazującego piętnastoletni dorobek festiwalu i konkursu, opracowanie i wydanie wydawnictw płytowych.
Realizacja to ten rok. Kulminacja odbędzie się właśnie podczas IX edycji Festiwalu i Konkursu. Ponad połowa wartości przedsięwzięcia - 586 tys. 500 zł, została dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
Innym wydarzeniem dofinansowanym przez Urząd Marszałkowski w ramach promocji marki Łodzi i regionu jest XVII Forum Kina Europejskiego "Cinergia", które rozpocznie się również 9 listopada.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?